Ogłoszenie o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130 000 zł. 2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE Zakup i dostawa tonerów do Urzędu Gminy Dzierzgowo

                                                                                                                 Dzierzgowo, dnia 22.11.2024 r.

ORG.272.3.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i dostawa tonerów do Urzędu Gminy Dzierzgowo

I.       Zamawiający:

Gmina Dzierzgowo

ul. T. Kościuszki 1

06-520 Dzierzgowo

Tel. 23 653 30 12

e-mail: gmina@dzierzgowo.pl

II.    Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

III. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tonerów do drukarek w 2025 roku do Urzędu Gminy Dzierzgowo, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- tonery będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy pocztą, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie;

- tonery dostarczane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego;

- oferowane tonery muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania;

- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1,     
06-520 Dzierzgowo. Towary dostarczone do siedziby jednostki zamawiającej zostaną wniesione do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie;

- Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w ,,Formularzu rzeczowo – cenowym”, stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu jednostkowych cen podanych w ofercie;

V.     Opis sposobu przygotowania i forma złożenia oferty:

Ofertę - wypełniony i podpisany:
- formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania
  ofertowego;
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2;
- oświadczenie wnioskodawcy Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
- aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności
   i Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego – wydruk ze strony CEIDG/KRS;

NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 06.12.2024 roku do godz. 10.00 w zamkniętych kopertach na adres Urzędu Gminy w Dzierzgowie ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo  z dopiskiem       „Zakup i dostawa tonerów do Urzędu Gminy Dzierzgowo”. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu tj. 6 grudnia 2024 r.  o godz. 1300. Oferty złożone po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

VI.       Termin realizacji: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

VII.     Kryteria oceny ofert: koszty dostawy 100%

VIII.  Dodatkowe informacje:
- Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane;
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru opakowań i pojemników po zużytych tonerach bez dodatkowej opłaty
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- W przypadku zapytań prosimy dzwonić pod nr tel. 23 653 30 12

 

IX.    Obowiązek informacyjny

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dot. zamówień publicznych poniżej 30 000 euro

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy Dzierzgowo informuje, że:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo.  Z Administratorem Danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

2.   Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: e-mail: iod@dzierzgowo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

·         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

·         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

·         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

·         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Þ     nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

Otrzymują:

1. A/a
2. Adresat

                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

Nazwa Wykonawcy: ………………………………………………………………………………

Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………………………….

NIP i Regon: ………………………………………………………………………………………

e-mail: ………………………………………………………………………….…………………..

nr telefonu: …………………………………………………………………………………..……..

Osoba upoważniona do kontaktu: ………………………………………………………………..

 

                                                                            ……….………………..., dnia ………………

                                                                                           (miejsce i data sporządzenia oferty)

 

 

Urząd Gminy Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo

 

Formularz ofertowy

            Po zapoznaniu się z warunkami prowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego składamy ofertę na realizację pn.:

„Zakup i dostawa tonerów do Urzędu Gminy Dzierzgowo”

  1. Oświadczamy, że oferujemy wykonanie zamówienia pn.: „Zakup i dostawa tonerów do Urzędu Gminy Dzierzgowo” zgodnie z założeniami zapytania ofertowego za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, ze wszystkimi opłatami koniecznymi przy realizacji zamówienia
    za cenę:……….…….………… zł słownie: ………………………………..…………………. ………………………………………………………………………………………...…………

Zawierającą podatek VAT …………… % wynikającą z wyliczenia określonego w Formularzu rzeczowo – cenowym, Załącznik nr 2.

  1. Oświadczamy, że w cenie zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
  2. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.**

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

  1. Integralną częścią oferty jest Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

………………………………………

      Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
        do reprezentowania Wykonawcy

 

 

Załącznik nr 2

,,Formularz rzeczowo – cenowy”

 

 

L.p.

 

Wyszczególnienie

Cena jednostkowa w złotych

Szacunkowa ilość zakupu w roku 2024

 

netto

brutto

Ilość kopii

Razem

1.

Toner do drukarki HP LaserJet P1606dn (zamiennik)

 

 

2 100

15

 

2.

Toner do drukarki BROTHER HL - L2312D (zamiennik )

 

 

3 000

20

 

3.

Toner do drukarki HP LaserJet P1102 (zamiennik)

 

 

1 600

10

 

4.

Toner do drukarki Brother MFC-L2712DN czarny (zamiennik)

 

 

3 000

10

 

5.

Toner do drukarki Brother MFC-L8690CDW czarny (zamiennik)

 

 

6 500

10

 

6.

Toner do drukarki Brother MFC-L8690CDW kolor (zamienniki)

 

 

4 000

5

 

7.

Toner do drukarki Brother MFC-L2740DW (zamiennik)

 

 

2 600

15

 

8.

Toner do drukarki Brother MFC-L8690CDW kolor (zamienniki)

 

 

4 000

5

 

9.

Toner do drukarki Brother MFC-L2740DW (zamiennik)

 

 

2 600

15

 

10.

Toner do drukarki OKI B412 (zamiennik)

 

 

7 000

10

 

11.

Toner do drukarki Olivetti d-copia 4023 MF(zamiennik)

 

 

2 000

6

 

12.

Toner do drukarki Brother MFC – J3940DW oryginał czarny

 

 

 

3 000

 

10

 

13.

Toner do drukarki Brother MFC – J3940DW oryginał kolor

 

 

 

1 500

 

6

 

14.

Sharp MX-M266Nv (zamiennik)

 

 

2 000

6

 

15.

Toner do drukarki Ecosys M2040DM Kyocera (oryginał)

 

 

7 200

5

 

16.

Toner do drukarki Ecosys M2040DM Kyocera (zamiennik)

 

 

7 200

10

 

17.

Toner do drukarki Epson L6170 (zamiennik) czarny

 

 

3 000

10

 

18.

Toner do drukarki Epson L6170 (zamiennik) kolor

 

 

3 000

5

 

Całkowita wartość zamówienia:

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

…………………………………………………………………………………….

  Pieczęć adresowa firmy Wykonawcy

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

            Składając ofertę w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego oświadczam, jako upoważniony reprezentant Wykonawcy, że /spełniamy – nie spełniamy/* warunki udziału w postępowaniu w ten sposób, że:

1.      /Posiadamy – nie posiadamy/* uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

2.      /Posiadamy – nie posiadamy/* niezbędną wiedzę i doświadczenie;

3.      /Dysponujemy – nie dysponujemy/* potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.      Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej /zapewniającej – nie zapewniającej/* wykonanie zamówienia;

1.      /Zachodzą/nie zachodzą/* w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

 

 

 

 

…………………………….                             …………………………………………..

 (miejsce i data)                                                             Podpisy i pieczęć osób (osoby) uprawnionych

                                                                                           (uprawnionej) do występowania w obrocie  

     prawnym, reprezentowania Wykonawcy,

                                                                                            składania oświadczeń w jego imieniu

 

 

                                                                

*- niepotrzebne skreślić

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 listopada 2024 10:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Artur Kacprzak
Ilość wyświetleń: 137
22 listopada 2024 11:22 (Artur Kacprzak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 listopada 2024 11:21 (Artur Kacprzak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 listopada 2024 11:20 (Artur Kacprzak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany