Ogłoszenie o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130 000 zł. 2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo

 

            Dzierzgowo, dnia 22.11.2024 r.

ORG.272.2.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo

I.       Zamawiający:

Gmina Dzierzgowo

ul. T. Kościuszki 1

06-520 Dzierzgowo

Tel. 23 653 30 12

e-mail: gmina@dzierzgowo.pl

 

II.    Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

III. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości w 2025 roku do Urzędu Gminy Dzierzgowo, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- środki czystości będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy pocztą, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie;

- środki czystości dostarczane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego;

- oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania;

- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1,      
06-520 Dzierzgowo. Towary dostarczone do siedziby jednostki zamawiającej zostaną wniesione do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie;

- Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w ,,Formularzu rzeczowo – cenowym”, stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu jednostkowych cen podanych w ofercie;

V.     Opis sposobu przygotowania i forma złożenia oferty:

Ofertę - wypełniony i podpisany:
- formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2;
- oświadczenie wnioskodawcy Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
- aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności i Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego – wydruk ze strony CEIDG/KRS;

NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 06.12.2024 roku do godz. 10.00 w zamkniętych kopertach na adres Urzędu Gminy w Dzierzgowie ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo  z dopiskiem „Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo”. Otwarcie ofert nastąpi     w tym samym dniu tj. 6 grudnia 2024 r.  o godz. 1200. Oferty złożone po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane.  O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty  do Urzędu.

VI.     Termin realizacji: od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

VII.    Kryteria oceny ofert: koszty dostawy 100%

VIII.    Dodatkowe informacje:

      - Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane;
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania  ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- W przypadku zapytań prosimy dzwonić pod nr tel. 23 653 30 12

IX.  Obowiązek informacyjny

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dot. zamówień publicznych poniżej 30 000 euro

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy Dzierzgowo informuje, że:

 

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo.  Z Administratorem Danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

2.   Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: e-mail: iod@dzierzgowo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

·         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

·         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

·         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

·         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Þ     nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Otrzymują:

1.    A/a
2. Adresat

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                          

Załącznik nr 1

Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………....………………….

Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………..…………………

NIP i Regon: …………………………………………………………………….…………………

e-mail: ……………………………………………………………………….……………………..

nr telefonu: ………………………………………………………………….……………………..

Osoba upoważniona do kontaktu: …………..……………………………………………………

 

                                                                ……………………………..., dnia ………………

                                                                                           (miejsce i data sporządzenia oferty)

 

 

Urząd Gminy Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo

 

Formularz ofertowy

            Po zapoznaniu się z warunkami prowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego składamy ofertę na realizację pn.:

„Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo”

  1. Oświadczamy, że oferujemy wykonanie zamówienia pn.: „Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo” zgodnie z założeniami zapytania ofertowego za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, ze wszystkimi opłatami koniecznymi przy realizacji zamówienia za cenę: …………………………………… zł słownie:…………………………… ……………………………………………………………………………………...……………

Zawierającą podatek VAT …………… % wynikającą z wyliczenia określonego w Formularzu rzeczowo – cenowym, Załącznik nr 2.

  1. Oświadczamy, że w cenie zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
  2. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.**

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

  1. Integralną częścią oferty jest Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

………………………………………

      Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
        do reprezentowania Wykonawcy

 

                                                                                                              

 

Załącznik nr 2

,,Formularz rzeczowo – cenowy”

 

L.p.

 

Wyszczególnienie

Szacunkowa ilość zakupu w roku 2024

Cena jednostkowa w złotych

 

Razem

 

netto

brutto

 

 

1.

Gąbka do zmywania naczyń mix kolorów 5 szt. opakowanie

20 op.

 

 

 

 

2.

Cillit Bang zero kamienia spray

20 szt.

 

 

 

 

3.

Cif mleczko do czyszczenia 1001g

20 szt.

 

 

 

 

4.

Domestos płyn do czyszczenia toalet 750 ml

50 szt.

 

 

 

 

5.

Mydło w płynie Luksja 500 ml

100 szt.

 

 

 

 

6.

Odświeżacz Brise 300 ml Spray

50 szt.

 

 

 

 

7.

Odświeżacz powietrza Glade by Brise żel

40 szt.

 

 

 

 

8.

PRONTO SPRAY do mebli, kurzu 300 ml

30 szt.

 

 

 

 

9.

Ścierki z mikrofibry, Mix kolorów, 30 cm x 30cm +/-1cm

40 szt.

 

 

 

 

10.

Ścierki z mikrofibry do mycia okien

30 szt.

 

 

 

 

11.

Ścierka domowa AKU

20 szt.

 

 

 

 

12.

Sidolux płyn uniwersalny 1l

50 szt.

 

 

 

 

13.

VILEDA szczotka 2w1 Classica – uniwersalna

10 szt.

 

 

 

 

14.

Kostka do WC Domestos z koszykiem

150 szt.

 

 

 

 

15

Ręcznik papierowy ekonomiczny Clarina 500 listków 6szt./op.

400 szt.

 

 

 

 

16.

Papier toaletowy JAMBO 100 m celuloza, biały

400 szt.

 

 

 

 

17.

Pikasat środek do mycia toalet i łazienek 1 l

20 szt.

 

 

 

 

18.

Płyn do mycia szyb Clin 500 ml

20 szt.

 

 

 

 

19.

Płyn Ludwik 5 l

10 szt.

 

 

 

 

20.

Proszek Vizir 4,35 kg

4 szt.

 

 

 

 

21.

Mop płaski obrotowy z wiadrem „Vileda” + zapas

2 szt.

 

 

 

 

22.

Zapas do mopa płaskiego obrotowego z wiadrem „Vileda”  - mały

10 szt.

 

 

 

 

23.

Zapas do mopa płaskiego obrotowego z wiadrem „Vileda” - duży

10 szt.

 

 

 

 

24.

Rękawiczki nitrylowe 100 szt. - L

10 op.

 

 

 

 

25.

Rękawiczki nitrylowe 100 szt. - XL

10 op.

 

 

 

 

26.

Worki na śmieci wytrzymałe 30 l.

80 szt.

 

 

 

 

27.

Worki na śmieci 60 l, 50szt./rolka

80 szt.

 

 

 

 

28.

Worki na śmieci wytrzymałe 120 l.

80 szt.

 

 

 

 

29.

Worki na śmieci wytrzymałe 240 l.

50 szt.

 

 

 

 

30.

Tytan aktywny płyn na przypalenia z pompką

10 szt.

 

 

 

 

31.

Magiczna gąbka

10 szt.

 

 

 

 

32.

Elektryczny odświeżacz powietrza AIR WICK 19 ml

10 szt.

 

 

 

 

33.

Wkład do odświeżacza powietrza
19 ml

20 szt.

 

 

 

 

                      Całkowita wartość zamówienia:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                      

 

 

Załącznik nr 3

 

…………………………………………………………………………………….

  Pieczęć adresowa firmy Wykonawcy

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

            Składając ofertę w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego oświadczam, jako upoważniony reprezentant Wykonawcy, że /spełniamy – nie spełniamy/* warunki udziału w postępowaniu w ten sposób, że:

1.      /Posiadamy – nie posiadamy/* uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

2.      /Posiadamy – nie posiadamy/* niezbędną wiedzę i doświadczenie;

3.      /Dysponujemy – nie dysponujemy/* potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.      Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej /zapewniającej – nie zapewniającej/* wykonanie zamówienia;

1.      /Zachodzą/nie zachodzą/* w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

 

 

 

 

…………………………….                             …………………………………………..

 (miejsce i data)                                                             Podpisy i pieczęć osób (osoby) uprawnionych

                                                                                           (uprawnionej) do występowania w obrocie  

     prawnym, reprezentowania Wykonawcy,

                                                                                            składania oświadczeń w jego imieniu

 

 

                                                                

*- niepotrzebne skreślić

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 listopada 2024 10:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Artur Kacprzak
Ilość wyświetleń: 114
22 listopada 2024 10:52 (Artur Kacprzak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 listopada 2024 10:52 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [2._wzor_umowy_srodki_czystosci.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
22 listopada 2024 10:52 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_zakup_i_dostawa_srodkow_czystosci.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany