Dzierzgowo, dnia 22.11.2024 r.
ORG.272.2.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo
I. Zamawiający:
Gmina Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
Tel. 23 653 30 12
e-mail: gmina@dzierzgowo.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości w 2025 roku do Urzędu Gminy Dzierzgowo, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- środki czystości będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy pocztą, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie;
- środki czystości dostarczane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego;
- oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania;
- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1,       
06-520 Dzierzgowo. Towary dostarczone do siedziby jednostki zamawiającej zostaną wniesione do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie; 
- Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w ,,Formularzu rzeczowo – cenowym”, stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu jednostkowych cen podanych w ofercie;
V. Opis sposobu przygotowania i forma złożenia oferty:
Ofertę - wypełniony i podpisany:
- formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2;
- oświadczenie wnioskodawcy Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
- aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności i Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego – wydruk ze strony CEIDG/KRS;
NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 06.12.2024 roku do godz. 10.00 w zamkniętych kopertach na adres Urzędu Gminy w Dzierzgowie ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo z dopiskiem „Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo”. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu tj. 6 grudnia 2024 r. o godz. 1200. Oferty złożone po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
VI. Termin realizacji: od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
VII. Kryteria oceny ofert: koszty dostawy 100%
VIII. Dodatkowe informacje:
      - Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane;
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania  ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- W przypadku zapytań prosimy dzwonić pod nr tel. 23 653 30 12
IX. Obowiązek informacyjny
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
dot. zamówień publicznych poniżej 30 000 euro
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy Dzierzgowo informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo. Z Administratorem Danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: e-mail: iod@dzierzgowo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
· na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Þ nie przysługuje Pani/Panu:
Otrzymują:
1.    A/a
2. Adresat
Załącznik nr 1
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………....………………….
Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………..…………………
NIP i Regon: …………………………………………………………………….…………………
e-mail: ……………………………………………………………………….……………………..
nr telefonu: ………………………………………………………………….……………………..
Osoba upoważniona do kontaktu: …………..……………………………………………………
……………………………..., dnia ………………
(miejsce i data sporządzenia oferty)
Urząd Gminy Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
Formularz ofertowy
Po zapoznaniu się z warunkami prowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego składamy ofertę na realizację pn.:
„Zakup i dostawa środków czystości do Urzędu Gminy Dzierzgowo”
Zawierającą podatek VAT …………… % wynikającą z wyliczenia określonego w Formularzu rzeczowo – cenowym, Załącznik nr 2.
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych 
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
………………………………………
      Podpis i pieczęć osoby uprawnionej 
        do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2
,,Formularz rzeczowo – cenowy”
| 
 L.p. | 
 Wyszczególnienie | Szacunkowa ilość zakupu w roku 2024 | Cena jednostkowa w złotych | 
 | Razem | 
 | 
| netto | brutto | 
 | 
 | |||
| 1. | Gąbka do zmywania naczyń mix kolorów 5 szt. opakowanie | 20 op. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 2. | Cillit Bang zero kamienia spray | 20 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 3. | Cif mleczko do czyszczenia 1001g | 20 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 4. | Domestos płyn do czyszczenia toalet 750 ml | 50 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 5. | Mydło w płynie Luksja 500 ml | 100 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 6. | Odświeżacz Brise 300 ml Spray | 50 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 7. | Odświeżacz powietrza Glade by Brise żel | 40 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 8. | PRONTO SPRAY do mebli, kurzu 300 ml | 30 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 9. | Ścierki z mikrofibry, Mix kolorów, 30 cm x 30cm +/-1cm | 40 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 10. | Ścierki z mikrofibry do mycia okien | 30 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 11. | Ścierka domowa AKU | 20 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 12. | Sidolux płyn uniwersalny 1l | 50 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 13. | VILEDA szczotka 2w1 Classica – uniwersalna | 10 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 14. | Kostka do WC Domestos z koszykiem | 150 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 15 | Ręcznik papierowy ekonomiczny Clarina 500 listków 6szt./op. | 400 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 16. | Papier toaletowy JAMBO 100 m celuloza, biały | 400 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 17. | Pikasat środek do mycia toalet i łazienek 1 l | 20 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 18. | Płyn do mycia szyb Clin 500 ml | 20 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 19. | Płyn Ludwik 5 l | 10 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 20. | Proszek Vizir 4,35 kg | 4 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 21. | Mop płaski obrotowy z wiadrem „Vileda” + zapas | 2 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 22. | Zapas do mopa płaskiego obrotowego z wiadrem „Vileda” - mały | 10 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 23. | Zapas do mopa płaskiego obrotowego z wiadrem „Vileda” - duży | 10 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 24. | Rękawiczki nitrylowe 100 szt. - L | 10 op. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 25. | Rękawiczki nitrylowe 100 szt. - XL | 10 op. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 26. | Worki na śmieci wytrzymałe 30 l. | 80 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 27. | Worki na śmieci 60 l, 50szt./rolka | 80 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 28. | Worki na śmieci wytrzymałe 120 l. | 80 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 29. | Worki na śmieci wytrzymałe 240 l. | 50 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 30. | Tytan aktywny płyn na przypalenia z pompką | 10 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 31. | Magiczna gąbka | 10 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 32. | Elektryczny odświeżacz powietrza AIR WICK 19 ml | 10 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| 33. | Wkład do odświeżacza powietrza  | 20 szt. | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Całkowita wartość zamówienia: | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | |
Załącznik nr 3
…………………………………………………………………………………….
Pieczęć adresowa firmy Wykonawcy
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Składając ofertę w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego oświadczam, jako upoważniony reprezentant Wykonawcy, że /spełniamy – nie spełniamy/* warunki udziału w postępowaniu w ten sposób, że:
1. /Posiadamy – nie posiadamy/* uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2. /Posiadamy – nie posiadamy/* niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3. /Dysponujemy – nie dysponujemy/* potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej /zapewniającej – nie zapewniającej/* wykonanie zamówienia;
1. /Zachodzą/nie zachodzą/* w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
……………………………. …………………………………………..
(miejsce i data) Podpisy i pieczęć osób (osoby) uprawnionych
(uprawnionej) do występowania w obrocie
prawnym, reprezentowania Wykonawcy,
składania oświadczeń w jego imieniu
*- niepotrzebne skreślić
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dzierzgowo