Dzierzgowo, dnia 22.11.2024 r.
ORG.272.1.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo
I. Zamawiający:
Gmina Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
Tel. 23 653 30 12
e-mail: gmina@dzierzgowo.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w 2025 roku 
do Urzędu Gminy Dzierzgowo, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- materiały biurowe będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy pocztą, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie;
- materiały biurowe dostarczane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego;
- oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania;
- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1, 
06-520 Dzierzgowo. Towary dostarczone do siedziby jednostki zamawiającej zostaną wniesione 
do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie; 
- Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w ,,Formularzu rzeczowo – cenowym”, stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu jednostkowych cen podanych w ofercie;
V. Opis sposobu przygotowania i forma złożenia oferty:
Ofertę - wypełniony i podpisany:
- formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2;
- oświadczenie wnioskodawcy Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
- aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności 
     i Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego – wydruk ze strony CEIDG/KRS;
VI.  NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 06.12.2024 roku do godz. 10.00 w zamkniętych kopertach na adres Urzędu Gminy w Dzierzgowie ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo  z dopiskiem 
„Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo”. Otwarcie ofert nastąpi 
w tym samym dniu tj. 6 grudnia 2024 r.  o godz. 1100. Oferty złożone po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane.  O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
VI. Termin realizacji: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
VII. Kryteria oceny ofert: koszty dostawy 100%
VIII.   Dodatkowe informacje:
- Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane;
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania     przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania   ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- W przypadku zapytań prosimy dzwonić pod nr tel. 23 653 30 12
IX. Obowiązek informacyjny
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
dot. zamówień publicznych poniżej 30 000 euro
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy Dzierzgowo informuje, że:
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierzgowo, 
ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo.  Z Administratorem Danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2.   Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania 
z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: e-mail: iod@dzierzgowo.pl 
lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania 
o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
· na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Þ nie przysługuje Pani/Panu:
……………………………………
                                                                                                                                      ( podpis)
Otrzymują:
1.      A/a
 2. Adresat
Załącznik nr 1
Nazwa Wykonawcy: ………………………………………..……………………………..………
Adres Wykonawcy: …………………………………………..……………………………………
NIP i Regon: …………………………………………………..……….…………………………..
e-mail: …………………………………………………………..…………………………………..
nr telefonu: ……………………………………………………………………………………..…..
Osoba upoważniona do kontaktu: ………………………………………………………………..
……………………………..., dnia ………………
(miejsce i data sporządzenia oferty)
                                                                                               Urząd Gminy Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
Formularz ofertowy
Po zapoznaniu się z warunkami prowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego składamy ofertę na realizację pn.:
„Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo”
Zawierającą podatek VAT …………… % wynikającą z wyliczenia określonego w Formularzu rzeczowo – cenowym, Załącznik nr 2.
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych 
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
……………………………………………………
      Podpis i pieczęć osoby uprawnionej 
        do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2
,,Formularz rzeczowo – cenowy”
| 
 L.p. | 
 Wyszczególnienie | Cena jednostkowa w złotych | Szacunkowa ilość zakupu w roku 2024 | Razem | |
| netto | brutto | 
 | |||
| 1. | Papier ksero uniwersalny 80g/m2 (ryza 500 szt.) | 
 | 
 | 300 | 
 | 
| 2. | Bloczek klejony biały (kostka do notowania) 9x9x9x (+/- 1cm) | 
 | 
 | 30 | 
 | 
| 3. | Bloczek samoprzylepny 75x75 100 kartek (+/- 5mm) | 
 | 
 | 30 | 
 | 
| 4. | Bloczek samoprzylepny 50x75 100 kartek (+/- 5mm) | 
 | 
 | 30 | 
 | 
| 5. | Blok/notes w kratkę A4 100-kartkowy | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 6. | Blok/notes w kratkę A5 100-kartkowy | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 7. | Przekładki do segregatora 100 sztuk/op. 1/3 A4 karton mix kolory, 100 sztuk/op | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 8. | Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 9. | Zeszyt A5 60 kartkowy w kratkę | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 10. | Skoroszyt plastikowy wpinany A4 | 
 | 
 | 200 | 
 | 
| 11. | Skoroszyt tekturowy A4 bez zawieszki pełny | 
 | 
 | 200 | 
 | 
| 12. | Skoroszyt tekturowy A4 zawieszany, pełny | 
 | 
 | 200 | 
 | 
| 13. | Teczka tekturowa A4 wiązana | 
 | 
 | 200 | 
 | 
| 14. | Teczka tekturowa A4 na gumkę kolor | 
 | 
 | 100 | 
 | 
| 15. | Segregator kolorowy z mechanizmem A4/50 | 
 | 
 | 100 | 
 | 
| 16. | Segregator kolorowy z mechanizmem A4/75 | 
 | 
 | 100 | 
 | 
| 17. | Wałek barwiący Ink roller A-IR40T | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 18. | Koszulki na dokumenty A4 100szt./op. | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 19. | Zszywki 24/6 (1000 szt.) miedziowane | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 20. | Zszywki 23/13 (1000 szt.) miedziowane | 
 | 
 | 5 | 
 | 
| 21. | Zszywki 23/8 (1000 szt.) miedziowane | 
 | 
 | 5 | 
 | 
| 22. | Spinacze biurowe 28mm 100szt./op. | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 23. | Spinacze biurowe 33mm 100szt./op. | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 24. | Szpilki długie 50g/op. | 
 | 
 | 5 | 
 | 
| 25. | Pinezki zwykłe koloru srebrnego 50szt./op. | 
 | 
 | 5 | 
 | 
| 26. | Długopis automatyczny Jestetream 101 niebieski Grubość końcówki: 0,7 mm | 
 | 
 | 15 op. | 
 | 
| 27. | Długopis automatyczny Jestetream 101 czarny Grubość końcówki: 0,7 mm | 
 | 
 | 3 op. | 
 | 
| 28. | Długopis automatyczny Jestetream 101 czerwony Grubość końcówki: 0,7 mm | 
 | 
 | 3 op. | 
 | 
| 29. | Teczka A4 - bezkwasowa | 
 | 
 | 200 | 
 | 
| 30. | Ołówek STABILO Othello 282/HB, bez gumki 12 szt./op. | 
 | 
 | 3 op. | 
 | 
| 31. | Gumka do ścierania PENTEL ZEH - 05 | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 32. | Temperówka metalowa KUM 400K | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 33. | Klej w sztyfcie TETIS PVP 15G BG100-B | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 34. | Korektor w taśmie TETIS 5 mm długość 6m | 
 | 
 | 30 | 
 | 
| 35. | Korektor w piórze TETIS BK001-AM 7ml | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 36. | Taśma klejąca TETIS 18x36 BT011-B3 | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 37. | Pocztowa książka nadawcza samokopiująca A5 [Pu/Kn-9b] | 
 | 
 | 40 | 
 | 
| 38. | Polecenie wyjazdu służbowego A5 505-3, typ: offset | 
 | 
 | 15 | 
 | 
| 39. | Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych w postępowaniu administracyjnym, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op. | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 40. | Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych w postępowaniu podatkowym, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op. | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 41. | Kwitariusz przychodowy K-104 | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 42. | Kwitariusz przychodowy K-103 | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 43. | Opłata targowa jednorazowa 10zł | 
 | 
 | 2 | 
 | 
| 44. | Polecenie księgowania A5 druk 729 | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 45. | Polecenie księgowania A5 druk 728 | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 46. | Nota księgowa wielokopia A5 druk 730 | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 47. | Nota księgowa samokopiujące A5 typ: 416-3 | 
 | 
 | 15 | 
 | 
| 48. | Tusz do stempli Noris 110S 25ml, czarny | 
 | 
 | 5 | 
 | 
| 49. | Tusz do stempli Noris 110S 25ml, czerwony | 
 | 
 | 5 | 
 | 
| 50. | Rolka kasowa EMERSON 57mmx30m 10szt./op. | 
 | 
 | 3 | 
 | 
| 
 51. | Formularz potwierdzenia odbioru, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op. (żółte) | 
 | 
 | 
 10 | 
 | 
| 52. | Pudło archiwizacyjne 1000 mm szare | 
 | 
 | 50 | 
 | 
| 53. | Baterie alkaline Panasonic R3 (op. 4 szt.) | 
 | 
 | 10 | 
 | 
| 54. | Baterie alkaline Panasonic R6 (op. 4 szt.) | 
 | 
 | 20 | 
 | 
| 55. | Etykiety do segregatorów A4/75 | 
 | 
 | 100 | 
 | 
| 56. | Etykiety do segregatorów A4/50 | 
 | 
 | 100 | 
 | 
| 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
 | 
| Całkowita wartość zamówienia: | 
 | 
 | 
 | 
 | |
Załącznik nr 3
…………………………………………………………………………………….
Pieczęć adresowa firmy Wykonawcy
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Składając ofertę w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego oświadczam, jako upoważniony reprezentant Wykonawcy, że /spełniamy – nie spełniamy/* warunki udziału w postępowaniu w ten sposób, że:
1. /Posiadamy – nie posiadamy/* uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2. /Posiadamy – nie posiadamy/* niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3. /Dysponujemy – nie dysponujemy/* potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej /zapewniającej – nie zapewniającej/* wykonanie zamówienia;
5. /Zachodzą/nie zachodzą/* w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
……………………………. …………………………………………..
(miejsce i data) Podpisy i pieczęć osób (osoby) uprawnionych
(uprawnionej) do występowania w obrocie
prawnym, reprezentowania Wykonawcy,
składania oświadczeń w jego imieniu
*- niepotrzebne skreślić
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dzierzgowo