Dzierzgowo, dnia 22.11.2024 r.
ORG.272.1.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo
I. Zamawiający:
Gmina Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
Tel. 23 653 30 12
e-mail: gmina@dzierzgowo.pl
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w 2025 roku
do Urzędu Gminy Dzierzgowo, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- materiały biurowe będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy pocztą, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie;
- materiały biurowe dostarczane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego;
- oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania;
- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1,
06-520 Dzierzgowo. Towary dostarczone do siedziby jednostki zamawiającej zostaną wniesione
do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie;
- Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w ,,Formularzu rzeczowo – cenowym”, stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu jednostkowych cen podanych w ofercie;
V. Opis sposobu przygotowania i forma złożenia oferty:
Ofertę - wypełniony i podpisany:
- formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2;
- oświadczenie wnioskodawcy Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
- aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności
i Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego – wydruk ze strony CEIDG/KRS;
VI. NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 06.12.2024 roku do godz. 10.00 w zamkniętych kopertach na adres Urzędu Gminy w Dzierzgowie ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo z dopiskiem
„Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo”. Otwarcie ofert nastąpi
w tym samym dniu tj. 6 grudnia 2024 r. o godz. 1100. Oferty złożone po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
VI. Termin realizacji: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
VII. Kryteria oceny ofert: koszty dostawy 100%
VIII. Dodatkowe informacje:
- Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane;
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- W przypadku zapytań prosimy dzwonić pod nr tel. 23 653 30 12
IX. Obowiązek informacyjny
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
dot. zamówień publicznych poniżej 30 000 euro
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy Dzierzgowo informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierzgowo,
ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo. Z Administratorem Danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
2. Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: e-mail: iod@dzierzgowo.pl
lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
· na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Þ nie przysługuje Pani/Panu:
……………………………………
( podpis)
Otrzymują:
1. A/a
2. Adresat
Załącznik nr 1
Nazwa Wykonawcy: ………………………………………..……………………………..………
Adres Wykonawcy: …………………………………………..……………………………………
NIP i Regon: …………………………………………………..……….…………………………..
e-mail: …………………………………………………………..…………………………………..
nr telefonu: ……………………………………………………………………………………..…..
Osoba upoważniona do kontaktu: ………………………………………………………………..
……………………………..., dnia ………………
(miejsce i data sporządzenia oferty)
Urząd Gminy Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
Formularz ofertowy
Po zapoznaniu się z warunkami prowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego składamy ofertę na realizację pn.:
„Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo”
Zawierającą podatek VAT …………… % wynikającą z wyliczenia określonego w Formularzu rzeczowo – cenowym, Załącznik nr 2.
1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
……………………………………………………
Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2
,,Formularz rzeczowo – cenowy”
L.p. |
Wyszczególnienie |
Cena jednostkowa w złotych |
Szacunkowa ilość zakupu w roku 2024 |
Razem |
|
netto |
brutto |
|
|||
1. |
Papier ksero uniwersalny 80g/m2 (ryza 500 szt.) |
|
|
300 |
|
2. |
Bloczek klejony biały (kostka do notowania) 9x9x9x (+/- 1cm) |
|
|
30 |
|
3. |
Bloczek samoprzylepny 75x75 100 kartek (+/- 5mm) |
|
|
30 |
|
4. |
Bloczek samoprzylepny 50x75 100 kartek (+/- 5mm) |
|
|
30 |
|
5. |
Blok/notes w kratkę A4 100-kartkowy |
|
|
20 |
|
6. |
Blok/notes w kratkę A5 100-kartkowy |
|
|
20 |
|
7. |
Przekładki do segregatora 100 sztuk/op. 1/3 A4 karton mix kolory, 100 sztuk/op |
|
|
10 |
|
8. |
Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę |
|
|
10 |
|
9. |
Zeszyt A5 60 kartkowy w kratkę |
|
|
10 |
|
10. |
Skoroszyt plastikowy wpinany A4 |
|
|
200 |
|
11. |
Skoroszyt tekturowy A4 bez zawieszki pełny |
|
|
200 |
|
12. |
Skoroszyt tekturowy A4 zawieszany, pełny |
|
|
200 |
|
13. |
Teczka tekturowa A4 wiązana |
|
|
200 |
|
14. |
Teczka tekturowa A4 na gumkę kolor |
|
|
100 |
|
15. |
Segregator kolorowy z mechanizmem A4/50 |
|
|
100 |
|
16. |
Segregator kolorowy z mechanizmem A4/75 |
|
|
100 |
|
17. |
Wałek barwiący Ink roller A-IR40T |
|
|
20 |
|
18. |
Koszulki na dokumenty A4 100szt./op. |
|
|
10 |
|
19. |
Zszywki 24/6 (1000 szt.) miedziowane |
|
|
10 |
|
20. |
Zszywki 23/13 (1000 szt.) miedziowane |
|
|
5 |
|
21. |
Zszywki 23/8 (1000 szt.) miedziowane |
|
|
5 |
|
22. |
Spinacze biurowe 28mm 100szt./op. |
|
|
10 |
|
23. |
Spinacze biurowe 33mm 100szt./op. |
|
|
10 |
|
24. |
Szpilki długie 50g/op. |
|
|
5 |
|
25. |
Pinezki zwykłe koloru srebrnego 50szt./op. |
|
|
5 |
|
26. |
Długopis automatyczny Jestetream 101 niebieski Grubość końcówki: 0,7 mm |
|
|
15 op. |
|
27. |
Długopis automatyczny Jestetream 101 czarny Grubość końcówki: 0,7 mm |
|
|
3 op. |
|
28. |
Długopis automatyczny Jestetream 101 czerwony Grubość końcówki: 0,7 mm |
|
|
3 op. |
|
29. |
Teczka A4 - bezkwasowa |
|
|
200 |
|
30. |
Ołówek STABILO Othello 282/HB, bez gumki 12 szt./op. |
|
|
3 op. |
|
31. |
Gumka do ścierania PENTEL ZEH - 05 |
|
|
10 |
|
32. |
Temperówka metalowa KUM 400K |
|
|
10 |
|
33. |
Klej w sztyfcie TETIS PVP 15G BG100-B |
|
|
10 |
|
34. |
Korektor w taśmie TETIS 5 mm długość 6m |
|
|
30 |
|
35. |
Korektor w piórze TETIS BK001-AM 7ml |
|
|
10 |
|
36. |
Taśma klejąca TETIS 18x36 BT011-B3 |
|
|
20 |
|
37. |
Pocztowa książka nadawcza samokopiująca A5 [Pu/Kn-9b] |
|
|
40 |
|
38. |
Polecenie wyjazdu służbowego A5 505-3, typ: offset |
|
|
15 |
|
39. |
Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych w postępowaniu administracyjnym, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op. |
|
|
10 |
|
40. |
Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych w postępowaniu podatkowym, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op. |
|
|
20 |
|
41. |
Kwitariusz przychodowy K-104 |
|
|
20 |
|
42. |
Kwitariusz przychodowy K-103 |
|
|
20 |
|
43. |
Opłata targowa jednorazowa 10zł |
|
|
2 |
|
44. |
Polecenie księgowania A5 druk 729 |
|
|
20 |
|
45. |
Polecenie księgowania A5 druk 728 |
|
|
20 |
|
46. |
Nota księgowa wielokopia A5 druk 730 |
|
|
20 |
|
47. |
Nota księgowa samokopiujące A5 typ: 416-3 |
|
|
15 |
|
48. |
Tusz do stempli Noris 110S 25ml, czarny |
|
|
5 |
|
49. |
Tusz do stempli Noris 110S 25ml, czerwony |
|
|
5 |
|
50. |
Rolka kasowa EMERSON 57mmx30m 10szt./op. |
|
|
3 |
|
51. |
Formularz potwierdzenia odbioru, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op. (żółte) |
|
|
10 |
|
52. |
Pudło archiwizacyjne 1000 mm szare |
|
|
50 |
|
53. |
Baterie alkaline Panasonic R3 (op. 4 szt.) |
|
|
10 |
|
54. |
Baterie alkaline Panasonic R6 (op. 4 szt.) |
|
|
20 |
|
55. |
Etykiety do segregatorów A4/75 |
|
|
100 |
|
56. |
Etykiety do segregatorów A4/50 |
|
|
100 |
|
|
|
|
|
|
|
Całkowita wartość zamówienia: |
|
|
|
|
Załącznik nr 3
…………………………………………………………………………………….
Pieczęć adresowa firmy Wykonawcy
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
Składając ofertę w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego oświadczam, jako upoważniony reprezentant Wykonawcy, że /spełniamy – nie spełniamy/* warunki udziału w postępowaniu w ten sposób, że:
1. /Posiadamy – nie posiadamy/* uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
2. /Posiadamy – nie posiadamy/* niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3. /Dysponujemy – nie dysponujemy/* potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej /zapewniającej – nie zapewniającej/* wykonanie zamówienia;
5. /Zachodzą/nie zachodzą/* w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
……………………………. …………………………………………..
(miejsce i data) Podpisy i pieczęć osób (osoby) uprawnionych
(uprawnionej) do występowania w obrocie
prawnym, reprezentowania Wykonawcy,
składania oświadczeń w jego imieniu
*- niepotrzebne skreślić
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dzierzgowo