Ogłoszenie o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130 000 zł. 2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo

 

            Dzierzgowo, dnia 22.11.2024 r.

ORG.272.1.2024

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo

I.       Zamawiający:

Gmina Dzierzgowo

ul. T. Kościuszki 1

06-520 Dzierzgowo

Tel. 23 653 30 12

e-mail: gmina@dzierzgowo.pl

 

II.    Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

III.    Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w 2025 roku
do Urzędu Gminy Dzierzgowo, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- materiały biurowe będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy pocztą, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie;

- materiały biurowe dostarczane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego;

- oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania;

- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1,
06-520 Dzierzgowo. Towary dostarczone do siedziby jednostki zamawiającej zostaną wniesione
do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie;

- Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w ,,Formularzu rzeczowo – cenowym”, stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu jednostkowych cen podanych w ofercie;

V.     Opis sposobu przygotowania i forma złożenia oferty:

Ofertę - wypełniony i podpisany:

- formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania     ofertowego;

- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2;

- oświadczenie wnioskodawcy Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;

- aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności
     i Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego – wydruk ze strony CEIDG/KRS;

 

VI.  NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 06.12.2024 roku do godz. 10.00 w zamkniętych kopertach na adres Urzędu Gminy w Dzierzgowie ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo  z dopiskiem
Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo. Otwarcie ofert nastąpi
w tym samym dniu tj. 6 grudnia 2024 r.  o godz. 1100. Oferty złożone po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane.  O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

VI.   Termin realizacji: od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

VII.      Kryteria oceny ofert: koszty dostawy 100%

VIII.   Dodatkowe informacje:
- Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane;
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania     przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania   ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- W przypadku zapytań prosimy dzwonić pod nr tel. 23 653 30 12

IX.         Obowiązek informacyjny

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dot. zamówień publicznych poniżej 30 000 euro

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy Dzierzgowo informuje, że:

 

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierzgowo,
ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo.  Z Administratorem Danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:
gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

2.   Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: e-mail:
iod@dzierzgowo.pl
lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

·         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

·         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

·         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

·         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Þ     nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

……………………………………
                                                                                                                                      ( podpis)

 

Otrzymują:

1.      A/a
 2. Adresat

 

 

 

Załącznik nr 1

 

Nazwa Wykonawcy: ………………………………………..……………………………..………

Adres Wykonawcy: …………………………………………..……………………………………

NIP i Regon: …………………………………………………..……….…………………………..

e-mail: …………………………………………………………..…………………………………..

nr telefonu: ……………………………………………………………………………………..…..

Osoba upoważniona do kontaktu: ………………………………………………………………..

 

                                         ……………………………..., dnia ………………

                                                                                           (miejsce i data sporządzenia oferty)

 

 

                                                                                               Urząd Gminy Dzierzgowo
ul. T. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo

 

Formularz ofertowy

            Po zapoznaniu się z warunkami prowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego składamy ofertę na realizację pn.:

„Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo”

  1. Oświadczamy, że oferujemy wykonanie zamówienia pn.: „Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo” zgodnie z założeniami zapytania ofertowego za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, ze wszystkimi opłatami koniecznymi przy realizacji zamówienia za cenę: …………………………… zł słownie:…………………………
    …………………………………………………………………………………………………...

Zawierającą podatek VAT …………… % wynikającą z wyliczenia określonego w Formularzu rzeczowo – cenowym, Załącznik nr 2.

  1. Oświadczamy, że w cenie zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.
  2. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.**

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)

  1. Integralną częścią oferty jest Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

……………………………………………………

      Podpis i pieczęć osoby uprawnionej
        do reprezentowania Wykonawcy

 

 

Załącznik nr 2

,,Formularz rzeczowo – cenowy”

 

 

L.p.

 

Wyszczególnienie

Cena jednostkowa w złotych

Szacunkowa ilość zakupu w roku 2024

Razem

netto

brutto

 

1.

Papier ksero uniwersalny 80g/m2 (ryza 500 szt.)

 

 

300

 

2.

Bloczek klejony biały (kostka do notowania) 9x9x9x (+/- 1cm)

 

 

30

 

3.

Bloczek samoprzylepny 75x75 100 kartek (+/- 5mm)

 

 

30

 

4.

Bloczek samoprzylepny 50x75 100 kartek (+/- 5mm)

 

 

30

 

5.

Blok/notes w kratkę A4 100-kartkowy

 

 

20

 

6.

Blok/notes w kratkę A5 100-kartkowy

 

 

20

 

7.

Przekładki do segregatora 100 sztuk/op. 1/3 A4 karton mix kolory, 100 sztuk/op

 

 

10

 

8.

Zeszyt A5 32 kartkowy w kratkę

 

 

10

 

9.

Zeszyt A5 60 kartkowy w kratkę

 

 

10

 

10.

Skoroszyt plastikowy wpinany A4

 

 

200

 

11.

Skoroszyt tekturowy A4 bez zawieszki pełny

 

 

200

 

12.

Skoroszyt tekturowy A4 zawieszany, pełny

 

 

200

 

13.

Teczka tekturowa A4 wiązana

 

 

200

 

14.

Teczka tekturowa A4 na gumkę kolor

 

 

100

 

15.

Segregator kolorowy z mechanizmem A4/50

 

 

100

 

16.

Segregator kolorowy z mechanizmem A4/75

 

 

100

 

17.

Wałek barwiący Ink roller A-IR40T

 

 

20

 

18.

Koszulki na dokumenty A4 100szt./op.

 

 

10

 

19.

Zszywki 24/6 (1000 szt.) miedziowane

 

 

10

 

20.

Zszywki 23/13 (1000 szt.) miedziowane

 

 

5

 

21.

Zszywki 23/8 (1000 szt.) miedziowane

 

 

5

 

22.

Spinacze biurowe 28mm 100szt./op.

 

 

10

 

23.

Spinacze biurowe 33mm 100szt./op.

 

 

10

 

24.

Szpilki długie 50g/op.

 

 

5

 

25.

Pinezki zwykłe koloru srebrnego 50szt./op.

 

 

5

 

26.

Długopis automatyczny Jestetream 101 niebieski Grubość końcówki: 0,7 mm
* Grubość linii pisania: 0,35 mm
* Długość linii pisania: 450 m (op. 12 szt.)

 

 

15 op.

 

27.

Długopis automatyczny Jestetream 101 czarny Grubość końcówki: 0,7 mm
* Grubość linii pisania: 0,35 mm
* Długość linii pisania: 450 m (op. 12 szt.)

 

 

3 op.

 

28.

Długopis automatyczny Jestetream 101 czerwony Grubość końcówki: 0,7 mm
* Grubość linii pisania: 0,35 mm
* Długość linii pisania: 450 m (op. 12 szt.)

 

 

3 op.

 

29.

Teczka A4  - bezkwasowa

 

 

200

 

30.

Ołówek STABILO Othello 282/HB, bez gumki 12 szt./op.

 

 

3 op.

 

31.

Gumka do ścierania PENTEL ZEH - 05

 

 

10

 

32.

Temperówka metalowa KUM 400K

 

 

10

 

33.

Klej w sztyfcie TETIS PVP 15G BG100-B

 

 

10

 

34.

Korektor w taśmie TETIS 5 mm długość 6m

 

 

30

 

35.

Korektor w piórze TETIS BK001-AM 7ml

 

 

10

 

36.

Taśma klejąca TETIS 18x36 BT011-B3

 

 

20

 

37.

Pocztowa książka nadawcza samokopiująca A5 [Pu/Kn-9b]

 

 

40

 

38.

Polecenie wyjazdu służbowego A5 505-3, typ: offset

 

 

15

 

39.

Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych w postępowaniu administracyjnym, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op.

 

 

10

 

40.

Formularz potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadanych w postępowaniu podatkowym, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op.

 

 

20

 

41.

Kwitariusz przychodowy K-104

 

 

20

 

42.

Kwitariusz przychodowy K-103

 

 

20

 

43.

Opłata targowa jednorazowa 10zł

 

 

2

 

44.

Polecenie księgowania A5 druk 729

 

 

20

 

45.

Polecenie księgowania A5 druk 728

 

 

20

 

46.

Nota księgowa wielokopia A5 druk 730

 

 

20

 

47.

Nota księgowa samokopiujące A5 typ: 416-3

 

 

15

 

48.

Tusz do stempli Noris 110S 25ml, czarny

 

 

5

 

49.

Tusz do stempli Noris 110S 25ml, czerwony

 

 

5

 

50.

Rolka kasowa EMERSON 57mmx30m 10szt./op.

 

 

3

 

 

51.

Formularz potwierdzenia odbioru, całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne -100 x 160 mm (+/- 2mm) 100szt./op. (żółte)

 

 

 

10

 

52.

Pudło archiwizacyjne 1000 mm szare

 

 

50

 

53.

Baterie alkaline Panasonic R3 (op. 4 szt.)

 

 

10

 

54.

Baterie alkaline  Panasonic R6 (op. 4 szt.)

 

 

20

 

55.

Etykiety do segregatorów A4/75

 

 

100

 

56.

Etykiety do segregatorów A4/50

 

 

100

 

 

 

 

 

 

 

                      Całkowita wartość zamówienia:

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                      

 

 

 

 

           

Załącznik nr 3

 

…………………………………………………………………………………….

  Pieczęć adresowa firmy Wykonawcy

 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

 

            Składając ofertę w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego oświadczam, jako upoważniony reprezentant Wykonawcy, że /spełniamy – nie spełniamy/* warunki udziału w postępowaniu w ten sposób, że:

1.      /Posiadamy – nie posiadamy/* uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

2.      /Posiadamy – nie posiadamy/* niezbędną wiedzę i doświadczenie;

3.      /Dysponujemy – nie dysponujemy/* potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.      Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej /zapewniającej – nie zapewniającej/* wykonanie zamówienia;

5.      /Zachodzą/nie zachodzą/* w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)

 

 

 

 

…………………………….                             …………………………………………..

 (miejsce i data)                                                             Podpisy i pieczęć osób (osoby) uprawnionych

                                                                                           (uprawnionej) do występowania w obrocie  

     prawnym, reprezentowania Wykonawcy,

                                                                                            składania oświadczeń w jego imieniu

 

 

                                                                

*- niepotrzebne skreślić

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 listopada 2024 10:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Artur Kacprzak
Ilość wyświetleń: 90
22 listopada 2024 10:50 (Artur Kacprzak) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 listopada 2024 10:50 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [2._wzor_umowy_materiay_biurowe.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
22 listopada 2024 10:49 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_zakup_i_dostawa_materiaow_biurowych.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany