Przetargi

Zapytanie ofertowa na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ciągów drogowych Umiotki – Tańsk Kiernozy – Pobodze – Pęcherze – droga powiatowa nr 2311W oraz Pęcherze – Nowe Łączyno”.

 

PPI.272.14.2022                                                                    Dzierzgowo, dnia: 28.09.2022 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W imieniu Gminy Dzierzgowo zapraszam do złożenia oferty na udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.

 „Rozbudowa ciągów drogowych Umiotki – Tańsk Kiernozy – Pobodze – Pęcherze – droga powiatowa nr 2311W oraz Pęcherze – Nowe Łączyno”.

- Inwestycja realizowana w formule ,,zaprojektuj i wybuduj” w ramach     programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR 01/2021/8400/PolskiLad z dnia 17 listopada 2021 r.

 

  1. Zamówienie będzie realizowane na drogach gminnych w miejscowościach:  Umiotki, Tańsk Kiernozy, Pobodze, Pęcherze, Nowe Łączyno.
  2. Wykonawcą robót jest Przedsiębiorstwo Robót Drogowo Inżynieryjnych „PRDI” S.A.

    Mława, ul. Stefana Roweckiego „Grota” 8 . Wartość robót wynosi - 3.964.722,25 zł

 

        I.            Zakres rzeczowy zadania:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w zakresie robót drogowych, nad wykonaniem zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ciągów drogowych Umiotki – Tańsk Kiernozy – Pobodze – Pęcherze – droga powiatowa nr 2311W oraz Pęcherze – Nowe Łączyno”. Inwestycja realizowana w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”

Podstawowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje:

1. Roboty budowlane w zakresie rozbudowy jezdni, budowy mijanek, poboczy, zjazdów indywidualnych i publicznych, skrzyżowań,  systemu odwodnienia dróg gminnych (budowa, odmulenie, konserwacja rowów przydrożnych odwadniających)

Realizacja przedsięwzięcia w oparciu o pozwolenie na rozbudowę oraz dokumentację projektową i przedmiary robót wykonane przez Wykonawcę robót ( formuła zaprojektuj i wybuduj).

Oznaczenie wg Wspólnego słownika zamówień CPV:

      71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

 

     II.            Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przystąpił do wykonania    zamówienia od dnia zawarcia umowy.

Planowany termin zakończenia robót 30.11.2023 r.

 

  III.            Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu:

1)      Dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych, posiadającą:

            Uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności   drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

2)      Należyte wykonanie minimum dwóch usług polegających na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową inwestycji drogowych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

           Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć z ofertą:

a)        Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie III. ppkt 1 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

b)    Wykaz wykonywanych tj. zakończonych usług, określonych w punkcie III. ppkt 2 niniejszego Zapytania ofertowego, sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 3, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.

              Ocena spełniania w/w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w założonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

              Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

 

  IV.            Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty:

            Z postępowania wyklucza się Wykonawcę i odrzuca jego ofertę, gdy:

1)    Wykonawca posiada powiązania, w tym osobowe lub kapitałowe, z Zamawiającym lub    osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy,

2)    Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu,

3)    Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

 

     V.            Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo,  do dnia 05.10.2022 r. do godziny 10:00 oznaczeniem: Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.„Rozbudowa ciągów drogowych Umiotki – Tańsk Kiernozy – Pobodze – Pęcherze – droga powiatowa nr 2311W oraz Pęcherze – Nowe Łączyno”.

Nie otwierać przed dniem  05.10.2022 r. godz. 10.00

Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca. Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę, która fizycznie zostanie dostarczona w wyznaczone miejsce i w określonym wyżej terminie. Oferta złożona po wyznaczonym terminie do składania ofert niezwłocznie zostanie zwrócona Nadawcy.

Wszelką korespondencję, poza ofertą, można składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail: gmina@dzierzgowo.pl  przy czym wymagane jest również dostarczenie oryginałów dokumentów mających wpływ na wynik postępowania.

 

  VI.            Kryterium oceny:

  1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w oparciu o najkorzystniejszy bilans kryteriów: Ceny oraz czas stawiania się na budowie.
  2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    1. Cena – 95%
    2. Czas stawienia się na budowie – 5%
    3. Sposób oceny ofert:
      1. Ocena kryterium cena – łączna waga kryterium wyboru oferty wynosi 95% - wskaźnik Kc

Ocena zostanie dokonana wg wzoru: Kc = Cmin / Cb x 100 x 95%

Gdzie:

Kc – ocena wg. kryterium cena oferty,

Cmin – oferta z najniższą ceną,

Cb – cena oferty badanej,

95% - waga kryterium oceny

  1. Ocena kryterium Czas stawienia się na budowie – łączna waga kryterium wyboru oferty wynosi 5% - wskaźnik Ks

Ocena zostanie dokonana wg wzoru: Ks = Smin / Sb x 100 x 5 %

Gdzie:

Ks – ocena wg. kryterium Czas stawienia się na budowie

Smin – najkrótszy okres stawienia się na budowie spośród ocenianych ofert [godz.],

Sb – czas stawienia się na budowie oferty badanej [godz.],

5% - waga kryterium oceny

Minimalny okres wynosi 3 godz., natomiast maksymalny dopuszczalny okres wynosi 24 godz.

  1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Suma punktów przyznanych danej ofercie zostanie obliczona wg wzoru:

Sko= Kc + Ks

Gdzie:

Sko – suma przyznanych punktów wg kryteriów oceny

Kc – ocena wg. kryterium Cena oferty,

Ks – ocena wg. Czas stawienia się na budowie

Ocenie będą podlegać oferty niepodlegające odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ oferty przestawiają taki sam bilans kryteriów, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną, a w przypadku złożenia przez kilku Wykonawców ofert o tej samej cenie, zostaną oni wezwani do złożenia oferty dodatkowej z zastrzeżeniem, że oferta dodatkowa nie może mieć cenę wyższą niż pierwotnie złożona.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym z Zapytaniu ofertowym oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

 

           VII.Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Ofertę, w formie pisemnej, należy złożyć na Formularzu Oferty. Treść złożonej Oferty    musi odpowiadać warunkom Zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Wykonawca zobowiązany jest określić w formularzy oferty okres [godz.], w którym Wykonawca zobowiązuje się do stawienia na budowie na każde telefoniczne wezwanie przedstawiciela Zleceniodawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy. Uwaga okres wpisany
    w formularzu oferty stanowi kryterium w ocenie ofert. Minimalny okres wynosi 3 godz., natomiast maksymalny dopuszczalny okres wynosi 24 godz.
  4. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien uzyskać informacje niezbędne do sporządzenia oferty i mające wpływ na wartość zamówienia oraz dokładnie i szczegółowo zapoznać się z warunkami wykonania zamówienia, w tym z ogólnymi warunkami umowy oraz dokumentacją przetargową dla inwestycji w celu wyboru wykonawcy robót, która znajduje się w siedzibie Zamawiającego.
  5. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz oferty i określić w nim wartość netto
    w PLN, wartość podatku VAT oraz cenę brutto w PLN, za realizację całego przedmiotu zamówienia, wynikającego z zapytania ofertowego. Podana cena stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia.
  6. Oferta powinna być napisana w jeżyku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
  7. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i)  Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

 

  1. VIII.             Oferta winna zawierać:

- wypełniony formularz ofertowy,

- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego,

- wykaz wykonanych usług polegających na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego budowy, przebudowy inwestycji drogowych wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie,

- pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.

Forma składanych dokumentów:

- oferta oraz oświadczenia – oryginał dokumentu,

- dokumenty inne niż oświadczenia – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność
   z oryginałem.

 

  IX.             Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego:

      Wykonawca może zwracać się pisemnie, lub drogą elektroniczną (email: gmina@dzierzgowo.pl) do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego w terminie do 04.10.2022r. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień i zamieści je na stronie internetowej Zamawiającego.

 

     X.            Informacje dodatkowe

  1.  Jeśli oferta Wykonawcy nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego, na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca uprawniony jest do jednokrotnego uzupełnienia oferty.
  2. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zawiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, oraz zamieści informację na swojej stronie internetowej.
  3. Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela Pan Józef Florczak pod nr tel. 23 653 30 12 wew. 213 w godzinach urzędowania.
  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku braku wystarczających środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

 

 

 

Załączniki:

 

  1. Formularz ofertowy
  2. Wykaz osób – wzór
  3. Wykaz usług – wzór
  4. Projekt umowy

 

   

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 września 2022 10:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Artur Kacprzak
Ilość wyświetleń: 352
06 października 2022 08:06 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2022 10:45 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [zapytanie_nadzor.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2022 10:45 (Artur Kacprzak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany