Przetargi

Zapytanie ofertowe na „Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego ( zwanego dalej także PFU ) dla zadania p.n.„ Rozbudowa ciągu dróg gminnych relacji Rzęgnowo – Zawady – Szpaki - Kitki”

Dzierzgowo, dn. 16.09.2022 r.

PPI.272.11.2022

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wójt Gminy Dzierzgowo, zaprasza do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego na podstawie Zarządzenia nr 25/2021 Wójta Gminy Dzierzgowo z dnia 31.05.2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty  130 000 złotych :

 

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego niezbędnego do wszczęcia procedury przetargowej na realizację

zadania p.n. „ Rozbudowa ciągu dróg gminnych relacji Rzęgnowo – Zawady – Szpaki - Kitki”

 

l. Opis przedmiotu zamówienia:

Inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach ewidencyjnych :

- Rzęgnowo : 115/2,

- Zawady : 91,

- Szpaki : 26, 133,

- Kitki : 142, 164/1, 163/1, 133/7, 133/4, 162/1, 133/5, 141/1, 161/5, 161/7, 160/1, 159/1,

              140/1, 158/1, 139/1, 138/1, 137/1, 157/1, 136/1, 156/1, 149/3, 150/1, 135/1, 143/1

Długość odcinka planowanego do przebudowy wynosi około 7,75 km. Projektowana droga przebiegać będzie po śladzie istniejącej drogi o nawierzchni asfaltowej. Droga stanowi połączenie zabudowań z drogą Wojewódzką Nr 616 Rembielin – Ciechanów i drogą powiatową Nr 2314W Dębsk-Kitki-Szumsk. W ramach zadania zostanie przebudowana nawierzchnia drogi, pobocza i odwodnienie drogi. Skrzyżowania zostaną oświetlone latarniami hybrydowymi.

Zamawiający wymaga ograniczenia ingerencji w środowisko w minimalnym stopniu.

W PFU należy uwzględnić opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru inwestorskiego, uzyskanie decyzji administracyjnych na realizację inwestycji drogowej, a także innych niezbędnych pozwoleń, uzgodnień map, opinii i ekspertyz o ile będą wymagane, regulację stanu prawnego, wykup/zamiana działek.

  1. Zakres prac, oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym oferowaną ceną obejmuje wykonanie m.in.:
  • Dokumentacji geologiczno-inżynierskiej i hydrologicznej - jeżeli zajdzie taka konieczność,
  • Inwentaryzacji drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi. Inwentaryzacja powinna określać stan zdrowotny zieleni, określenia ilości drewna nadającego się do odzysku z podaniem jego przeznaczenia oraz gatunku, określenie przez rzeczoznawcę szacunkowej wartości drewna w zależności od gatunku i jego przeznaczenia,
  • Operatu Wodnoprawnego, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia Wodnoprawnego - jeżeli zajdzie taka konieczność,
  • Załączników do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na

realizację inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 784, 1228),

  • Dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do nabycia nieruchomości, stanowiącej podstawę do wpisu do ksiąg wieczystych, (projekty podziału nieruchomości oraz wyrysy z mapy ewidencyjnej wraz z wypisami z rejestru gruntów winny być sporządzone dla każdej księgi wieczystej osobno),
  • Wykup nieruchomości
  • Projektu budowlanego,
  • Projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót,
  • Projektu docelowej organizacji ruchu wraz z lokalizacją urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  • Projektu wykonawczego,
  • Przedmiaru robót,
  • Kosztorysu inwestorskiego,
  • Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
  • Informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
  • Innych opracowań, projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, koniecznych do należytego zrealizowania przedmiotu umowy nieujętych powyżej.
  1. Warunki techniczne drogi
  • Droga gminna klasy L
  • Prędkość projektowa - zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Szerokość jezdni - 3,5 m

•    Pobocza obustronne z kruszywa łamanego - 1,25 m

  1. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu umowy:
  • Celem opracowania jest przygotowanie dokumentacji w przedmiocie zamówienia jak powyżej, który posłuży Zamawiającemu do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy robót w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  •  W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i     wybuduj Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczącego treści opracowanego PFU.
  • Założenia programowe w fazie opracowania należy na bieżąco konsultować

     z  Zamawiającym.

  • Wszelkie koszty związane z uzyskaniem materiałów wyjściowych ponosi Wykonawca.
    •  Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 11 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2021 r. poz. 1509), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598), ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 784,1228) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót   budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072)
    • Oferowana cena za prace powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nimi  

    związanych, łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje.

  • Przed złożeniem oferty należy dokonać najwyższych starań, aby zapoznać się ze  

     wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z tematem. Stopień szczegółowości

     przeprowadzenia rozpoznania przed złożeniem oferty zależy od Wykonawcy.

  • Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia do 10 dnia każdego miesiąca

     comiesięcznych sprawozdań z postępów realizacji Przedmiotu Zamówienia.

  1. Zakres i forma PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami
  •  Program funkcjonalno-użytkowy powinien być wykonany w stanie kompletnym z  punktu widzenia celu, któremu ma służyć zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami.
    • PFU będzie stanowić podstawę do opisania przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą

Prawo Zamówień Publicznych, dlatego też Zamawiający wymaga, aby w opracowaniu nie przywoływać nazw własnych, producenta i innych utrudniających uczciwą konkurencję i powinna zostać opracowana zgodnie z zapisem art. 99, 101 oraz 103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)

  • Całość opracowania należy wykonać w ilości:
    • Wersja papierowa w 2 egzemplarzach
    • wersja elektroniczna na nośnikach CD/DVD w 1 egzemplarzu

-          Pliki tekstowe należy zapisać w formatach .pdf i .doc

-          Pliki rysunkowe należy zapisać w formatach .pdf, .dgn, dwg

-          Arkusze kalkulacyjne należy zapisać w formatach .pdf, ,xls

-          Wersja elektroniczna opracowania będzie w pełni zgodna z wersją papierową

-          Pliki rastrowe tworzące podkład do projektu tworzyć muszą ciąg drogi umieszczony w układzie geodezyjnym „2000” (EPSG 2177), jeśli dotyczy.

  1. Zaleca się aby oferenci dokonali wizji miejsca zlecenia celem sprawdzenia  warunków i zakresu wykonaniem. prac będących przedmiotem zamówienia, oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Koszty wizji miejsca projektowanego obiektu poniesie oferent.
  2. Termin realizacji zamówienia 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
  3. W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, proszę o przekazanie wypełnionego formularza oferty oraz parafowanego przez Państwa projektu umowy na adres:

Urząd Gminy w Dzierzgowie,

06-520 Dzierzgowo,

ul. T. Kościuszki 1

    Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie na której winien znajdować się adres Zamawiającego i oznaczenie zamówienia:

    Oferta na :

„Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania p.n.

„Rozbudowa ciągu dróg gminnych relacji Rzęgnowo – Zawady – Szpaki - Kitki”.

Nie otwierać przed dniem 23.09.2022 r. godz.10.00

9. Termin składania ofert upływa w dniu 23.09.2022 roku o godzinie 10°°.

10.Kryterium wyboru oferty jest oferowana cena -100%

Wygra oferta oferująca najniższą cenę.

     Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie oraz zobowiązany   będzie do podpisania umowy, na warunkach określonych w projekcie.

11.Pracownikami Zamawiającego, upoważnionymi  do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:

   

   - Pan Józef Florczak tel. 023 653 32 39 lub 653 30 12 wew.214

 

 

Załączniki;

  1. Formularz oferty
  2. Projekt umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2022 10:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Artur Kacprzak
Ilość wyświetleń: 291
16 września 2022 10:30 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [dokumenty_zamowienia.rar] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 września 2022 10:29 (Artur Kacprzak) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany