Dzierzgowo, dn. 16.09.2022 r.
PPI.272.11.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Dzierzgowo, zaprasza do składania ofert w ramach postępowania prowadzonego na podstawie Zarządzenia nr 25/2021 Wójta Gminy Dzierzgowo z dnia 31.05.2021 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych :
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego niezbędnego do wszczęcia procedury przetargowej na realizację
zadania p.n. „ Rozbudowa ciągu dróg gminnych relacji Rzęgnowo – Zawady – Szpaki - Kitki”
l. Opis przedmiotu zamówienia:
Inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach ewidencyjnych :
- Rzęgnowo : 115/2,
- Zawady : 91,
- Szpaki : 26, 133,
- Kitki : 142, 164/1, 163/1, 133/7, 133/4, 162/1, 133/5, 141/1, 161/5, 161/7, 160/1, 159/1,
140/1, 158/1, 139/1, 138/1, 137/1, 157/1, 136/1, 156/1, 149/3, 150/1, 135/1, 143/1
Długość odcinka planowanego do przebudowy wynosi około 7,75 km. Projektowana droga przebiegać będzie po śladzie istniejącej drogi o nawierzchni asfaltowej. Droga stanowi połączenie zabudowań z drogą Wojewódzką Nr 616 Rembielin – Ciechanów i drogą powiatową Nr 2314W Dębsk-Kitki-Szumsk. W ramach zadania zostanie przebudowana nawierzchnia drogi, pobocza i odwodnienie drogi. Skrzyżowania zostaną oświetlone latarniami hybrydowymi.
Zamawiający wymaga ograniczenia ingerencji w środowisko w minimalnym stopniu.
W PFU należy uwzględnić opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru inwestorskiego, uzyskanie decyzji administracyjnych na realizację inwestycji drogowej, a także innych niezbędnych pozwoleń, uzgodnień map, opinii i ekspertyz o ile będą wymagane, regulację stanu prawnego, wykup/zamiana działek.
- Zakres prac, oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym oferowaną ceną obejmuje wykonanie m.in.:
- Dokumentacji geologiczno-inżynierskiej i hydrologicznej - jeżeli zajdzie taka konieczność,
- Inwentaryzacji drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi. Inwentaryzacja powinna określać stan zdrowotny zieleni, określenia ilości drewna nadającego się do odzysku z podaniem jego przeznaczenia oraz gatunku, określenie przez rzeczoznawcę szacunkowej wartości drewna w zależności od gatunku i jego przeznaczenia,
- Operatu Wodnoprawnego, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego Pozwolenia Wodnoprawnego - jeżeli zajdzie taka konieczność,
- Załączników do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na
realizację inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 784, 1228),
- Dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do nabycia nieruchomości, stanowiącej podstawę do wpisu do ksiąg wieczystych, (projekty podziału nieruchomości oraz wyrysy z mapy ewidencyjnej wraz z wypisami z rejestru gruntów winny być sporządzone dla każdej księgi wieczystej osobno),
- Wykup nieruchomości
- Projektu budowlanego,
- Projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót,
- Projektu docelowej organizacji ruchu wraz z lokalizacją urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- Projektu wykonawczego,
- Przedmiaru robót,
- Kosztorysu inwestorskiego,
- Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- Innych opracowań, projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, koniecznych do należytego zrealizowania przedmiotu umowy nieujętych powyżej.
- Warunki techniczne drogi
- Droga gminna klasy L
- Prędkość projektowa - zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Szerokość jezdni - 3,5 m
• Pobocza obustronne z kruszywa łamanego - 1,25 m
- Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu umowy:
- Celem opracowania jest przygotowanie dokumentacji w przedmiocie zamówienia jak powyżej, który posłuży Zamawiającemu do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie Wykonawcy robót w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
- W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formule zaprojektuj i wybuduj Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na pytania dotyczącego treści opracowanego PFU.
- Założenia programowe w fazie opracowania należy na bieżąco konsultować
z Zamawiającym.
- Wszelkie koszty związane z uzyskaniem materiałów wyjściowych ponosi Wykonawca.
- Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 11 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2021 r. poz. 1509), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, 1598), ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 784,1228) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072)
- Oferowana cena za prace powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nimi
związanych, łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje.
- Przed złożeniem oferty należy dokonać najwyższych starań, aby zapoznać się ze
wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z tematem. Stopień szczegółowości
przeprowadzenia rozpoznania przed złożeniem oferty zależy od Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia do 10 dnia każdego miesiąca
comiesięcznych sprawozdań z postępów realizacji Przedmiotu Zamówienia.
- Zakres i forma PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Program funkcjonalno-użytkowy powinien być wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć zgodnie z umową, a także obowiązującymi przepisami i normami.
- PFU będzie stanowić podstawę do opisania przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą
Prawo Zamówień Publicznych, dlatego też Zamawiający wymaga, aby w opracowaniu nie przywoływać nazw własnych, producenta i innych utrudniających uczciwą konkurencję i powinna zostać opracowana zgodnie z zapisem art. 99, 101 oraz 103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
- Całość opracowania należy wykonać w ilości:
- Wersja papierowa w 2 egzemplarzach
- wersja elektroniczna na nośnikach CD/DVD w 1 egzemplarzu
- Pliki tekstowe należy zapisać w formatach .pdf i .doc
- Pliki rysunkowe należy zapisać w formatach .pdf, .dgn, dwg
- Arkusze kalkulacyjne należy zapisać w formatach .pdf, ,xls
- Wersja elektroniczna opracowania będzie w pełni zgodna z wersją papierową
- Pliki rastrowe tworzące podkład do projektu tworzyć muszą ciąg drogi umieszczony w układzie geodezyjnym „2000” (EPSG 2177), jeśli dotyczy.
- Zaleca się aby oferenci dokonali wizji miejsca zlecenia celem sprawdzenia warunków i zakresu wykonaniem. prac będących przedmiotem zamówienia, oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac. Koszty wizji miejsca projektowanego obiektu poniesie oferent.
- Termin realizacji zamówienia 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
- W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, proszę o przekazanie wypełnionego formularza oferty oraz parafowanego przez Państwa projektu umowy na adres:
Urząd Gminy w Dzierzgowie,
06-520 Dzierzgowo,
ul. T. Kościuszki 1
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie na której winien znajdować się adres Zamawiającego i oznaczenie zamówienia:
Oferta na :
„Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania p.n.
„Rozbudowa ciągu dróg gminnych relacji Rzęgnowo – Zawady – Szpaki - Kitki”.
Nie otwierać przed dniem 23.09.2022 r. godz.10.00
9. Termin składania ofert upływa w dniu 23.09.2022 roku o godzinie 10°°.
10.Kryterium wyboru oferty jest oferowana cena -100%
Wygra oferta oferująca najniższą cenę.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony pisemnie oraz zobowiązany będzie do podpisania umowy, na warunkach określonych w projekcie.
11.Pracownikami Zamawiającego, upoważnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest:
- Pan Józef Florczak tel. 023 653 32 39 lub 653 30 12 wew.214
Załączniki;
- Formularz oferty
- Projekt umowy