Przetargi

Ogłoszenie o przetargu na przebuowę drogi Zawady-Żarnowo

Ogłoszenie o zamówieniu

Roboty budowlane

Przebudowa drogi Zawady- Żarnowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 30 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dzierzgowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -

jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi Zawady- Żarnowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e4e80c-b305-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002646/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi Zawady-Żarnowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.

94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://dzierzgowo.ezamawiający.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków

komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie

komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzierzgowo.ezamawiający.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:

Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od

wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami. Oferta wraz

z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy

zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem

https://dzierzgowo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa

maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom

uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.

Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https:

//oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia

bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w

systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia

hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie

„zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.

Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w

sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia

publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu

dostępnego pod adresem https://dzierzgowo.ezamawiajacy.pl:• komputer PC/MAC z aktualnym

systemem operacyjnym wspieranym przez producenta• Wybrana przeglądarka wspierana przez

producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge• Podłączenie do Internetu:

min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi

elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie

są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w

związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz

uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy

Dzierzgowo informuje, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy

Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo. Z Administratorem Danych może się Pani/Pan

skontaktować poprzez adres e-mail: gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie

na adres siedziby Administratora.2. Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z

którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych

osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: email:

iod@dzierzgowo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe

przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o

udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę drogi Zawady - Żarnowo prowadzonym w trybie

podstawowym4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym

udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11

września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.5. Pani/Pana dane osobowe będą

przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres

przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych

osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w

przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana

danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22

RODO.8. Posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych

Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych

osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia

przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2

RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna

Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;􀀀 nie

przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych

osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na

podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą

prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPI.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot

odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 279537,24 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie

przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : „Przebudowa drogi Zawady – Żarnowo”. Droga położona jest w

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

miejscowości Zawady. Przebiega przez obszar zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej oraz w

terenie śródpolnym. Planowany odcinek objęty zamierzeniem inwestycyjnym ma długość 0,850

km. Stan istniejący drogi to jezdnia o nawierzchni asfaltowej szer. 3,5 m, pobocza obustronne

szer. Zmiennej 0,7 – 1,5 m. Wody opadowe odprowadzane są w przyległy teren oraz istniejące

rowy2. W zakres zamówienia wchodzi: - przebudowa jezdni w obrębie istniejącego pasa

drogowego polegająca na wykonaniu nawierzchni asfaltowej, - mechaniczne ścinanie i

uzupełnienie poboczy, - wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego, - odmulenie, wyczyszczenie

przydrożnych rowów oraz profilowanie skarp

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych

lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych

i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na

podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie

najwyższą liczbę punktów, obliczoną wg wzoru: P = C + G. gdzie: P - łączna liczba punktów uzyskana

przez badaną ofertę C – liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „ cena oferty” G –

liczba punktów uzyskana przez badaną ofertę w kryterium „okres gwarancji” Uzyskana z wyliczenia

ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń

matematycznych.4. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tego Wykonawcy, który na tym

etapie postępowania nie podlegał wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu i przyznana

została mu najkorzystniejsza punktacja łączna obliczona wg obowiązujących kryteriów. 5. Jeżeli nie

można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam

bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z

najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie,

zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez

zamawiającego ofert dodatkowych

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 39

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet

lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112

ust.2 PZP dotyczących: 1) uprawnień do występowania w obrocie gospodarczym i prowadzenia

określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; –

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) sytuacji finansowej lub

ekonomicznej: Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest

ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z

przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250 000,00 zł, 3) zdolności technicznej i

zawodowej: a) Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał i

prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a

jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie

drogowe, polegającego na wykonaniu robót budowlanych o charakterze i trudności wykonania

takim samym jak zamówione roboty o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, W celu

potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca winien podać rodzaj, wartość, daty, miejsce

wykonania, podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów

określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje

o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo

ukończone; b) Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje

co najmniej: - osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia do

kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca

1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28

kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z

opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze

wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych

uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały

wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje

zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w

państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach

Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo

budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w

państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272). W celu potwierdzenia

spełniania tego warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, ze wskazaniem tych

spełniających w/w warunek. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie

zamówienia warunki z ppkt. 1)-3) mogą być spełnione łącznie przez składających wspólną

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

ofertę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:

Oświadczenie Wykonawcy składane na podst. art.125 ust1 ustawy z dnia 11 września 2019 r

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków

udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków

określonych w art. 112 ust.2 PZP dotyczących: 1) uprawnień do występowania w obrocie

gospodarczym i prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z

odrębnych przepisów; – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2)

sytuacji finansowej lub ekonomicznej: Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca

wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250 000,00 zł, 3) zdolności technicznej i

zawodowej: a) Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał i

prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zadanie drogowe,

polegającego na wykonaniu robót budowlanych o charakterze i trudności wykonania takim samym jak

zamówione roboty o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto, W celu potwierdzenia spełniania tego

warunku Wykonawca winien podać rodzaj, wartość, daty, miejsce wykonania, podmioty, na rzecz

których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane

zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z

przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; b) Warunek zostanie uznany za spełniony

jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która

posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z ustawą

z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z

dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z

opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem

tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych

dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej

obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania

robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej,

Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do

przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji

zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272). W

celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, ze

wskazaniem tych spełniających w/w warunek. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o

udzielenie zamówienia warunki z ppkt. 1)-3) mogą być spełnione łącznie przez składających wspólną

ofertę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie:

osiem tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i

utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o

których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone według

wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - gwarancjach

bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju

Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 288).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić

przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Grudusk oddział

Dzierzgowo Nr rachunku: 14 8220 0004 0200 0749 2002 0010 W przypadku wnoszenia wadium

w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu

pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o

udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna – konsorcjum1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w

postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego

pełnomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem

osobistym.2. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca

się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje,

korespondencję, itp.3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna

spełniać następujące wymagania: 1) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ

2) sposób składania oświadczeń i dokumentów w ofercie wspólnej: a) Wykonawcy składają

jedną ofertę do której załączone będą dokumenty, o których mowa SWZ, oświadczenia składa

każdy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem

elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, b) Wykonawca

winien przedłożyć dokumenty i oświadczenia dotyczące każdego partnera konsorcjum osobno;

c) oświadczenie, składa każdy z wykonawców osobno;d) oświadczenia i dokumenty wspólne

takie jak np.: oferta cenowa, składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich

Wykonawców składających ofertę wspólną; e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by

prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; f) wszyscy partnerzy

będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;

g) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako

reprezentant (pełnomocnik) pozostałych. Uwaga: (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty

składające ofertę wspólną jako konsorcjum mogą spełniać łącznie. 3) przed podpisaniem umowy

(w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek

przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania

Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia

umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających

się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii,

której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub

podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które

zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:

Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą

dotyczyć: 1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:a) wystąpienia okoliczności

niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących

niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,b) wstrzymania przez

Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w

przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),c) konieczności

wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej

dokumentacji,d) konieczności wykonania robót zamiennych, koniecznych i/lub dodatkowych,

których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego,e)

okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunków atmosferycznych,

kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.f)

wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od

przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk

archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów utrudniających lub

uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, g) wystąpienia warunków terenu

budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w

szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,

instalacji lub innych obiektów budowlanych.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu

umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach od a) do g), termin może ulec

przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;2) wysokości ceny brutto w

przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia,W trakcie

realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego –

dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze

nie wykonano;3) formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy – zgodnie z art.451

ustawy Prawo zamówień publicznych;4) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub

Wykonawcy;5) rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu

udzielonej gwarancji;6) zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku

wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji

umowy zakresu rzeczowo – finansowego robót;7) powierzenia Podwykonawcy wykonania części

zamówienia, które nie zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie, jako części zmówienia,

której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy;8) zmiany podmiotu, na którego zasoby

powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o

udzielenie zamówienia publicznego, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu,

że proponowany inny podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym

niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,9) jeżeli zachodzi

co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art.455 ustawy Prawo zamówień publicznych.2.

Zmiana może być dokonana przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy określonego w

§3 ust.1, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony w terminie 7 dni od daty

wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach wymienionych w ust.1.

Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety

związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https//dzierzgowo.ezamawijacy,pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00052511 z dnia 2021-05-12

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 maja 2021 13:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Artur Kacprzak
Ilość wyświetleń: 583
15 czerwca 2021 08:03 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [cci_000091.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 maja 2021 11:50 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [informacja_z_otwarcia_ofert.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
12 maja 2021 13:42 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [droga_zawady.7z] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany