Gmina Dzierzgowo
ul. Tadeusza Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
tel. 48 (0-23) 653-30-12, 653-32-22,
fax 48 (0-23) 653-32-26
e-mail: gmina@dzierzgowo.pl
Przedmiot zamówienia:
Udzielenie i obsługa długoterminowego
kredytu bankowego w wysokości
300.000 zł przeznaczonego na pokrycie
planowanego deficytu budżetowego
na rok 2014
Zatwierdził:
/-Wójt Robert Jeliński-/
Nr sprawy: RFN.271.1.2014
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dokumentacja przetargowa dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 300.000 zł przeznaczonego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego na rok 2014 .
1. Zamawiający
Gmina Dzierzgowo
ul. Tadeusza Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
tel. 48 (0-23) 653-30-12, 653-32-22,
fax 48 (0-23) 653-32-26
e-mail: gmina@dzierzgowo.pl
Godziny urzędowania: pon.- pt. od 07:30 do 15:30
2.Tryb udzielenia zamówienia
2.1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), zwana dalej ustawą.
2.2. Postępowanie jest prowadzone z udziałem komisji przetargowej.
2.3. W sprawach nieuregulowanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówieniazastosowanie maja przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, uzupełniających oraz wariantowych.
3.Opis przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 300.000zł /słownie: trzysta tysięcy złotych /,
CPV 66.11.30.00-5, z przeznaczeniem na sfinansowanie planowego deficytu budżetowego związanego z dofinansowaniem zadania inwestycyjnego w zakresie zakupu ciągnika i wozu asenizacyjnego.
3.2. Dopuszcza się podpisanie kilku umów kredytowych w przypadku kwalifikowania się do sfinansowania z linii kredytowej Europejskiego Banku Inwestycyjnego (w ramach oferty kredytowej wybranego Wykonawcy).
3.3.Okres kredytowania ustala się na lata 2014-2018.
3.4. Spłata kapitału następować będzie w zgodnie z harmonogramem spłat rat i odsetek zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ.
3.5. Oprocentowanie kredytu oparte jest o stawkę bazową WIBOR 3M plus stałą marżę banku.
3.6. Odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu miesięcznie, przy rzeczywistej liczbie dni w roku 365/ 366.
3.7. Oprocentowanie kredytu ustalane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 3M, która obliczana jest z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jako średnia arytmetyczna z pięciu ostatnich kwotowań kwartału przed rozpoczęciem okresu odsetkowego i obowiązuje przez okres następnego kwartału, powiększonej o niezmienną marżę banku.
3.8.Za pierwszy okres odsetkowy, tj. od dnia wykorzystania kredytu do końca III kwartału przyjmuje się oprocentowanie równe sumie stawki WIBOR 3M, która obliczana jest z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, jako średnia arytmetyczna z pięciu ostatnich kwotowań kwartału przed wykorzystaniem kredytu bądź jego transzy i marży banku ustalonej w przedłożonej ofercie.
3.9.Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.10. Bank postawi kredyt do dyspozycji zamawiającego w terminie do dwóch dni roboczych po podpisaniu umowy kredytowej w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 30 września 2014r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego i harmonogramem (załącznik nr 4 do SWIZ).
3.11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
4.Termin wykonania zamówienia
Termin - od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2018 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907zezm.).
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1376 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wymaga się aby warunek ten został spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty dołączone do oferty.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6.1.W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy przedłożyć:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.), załącznik nr 2 do SIWZ
oświadczenie o posiadaniu zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawa bankowego, a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego inny dokument równoważny. Jeśli składana oferta dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, wymagany dokument winien zostać złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
6.2. W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; załącznik nr 3 do SIWZ.
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 26 ust 2d ustawy Pzp, załącznik Nr 5 do SIWZ.
6.3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale 6.2. przedkłada każdy z Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako cześć oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty umowy spółki lub złożenie dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej.
Wobec Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. ( Dz. U. 2013r. poz. 231).
6.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, składa odpowiednie dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w spawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
(Dz.U.z2013r.poz.231).
6.6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
7. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania sięz wykonawcami.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje kierowane do Zamawiającego należy przesłać na adres Zamawiającego lub numer faksu Zamawiającego podany w punkcie 1 specyfikacji.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekaże oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Nie udziela siężadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
w zakresie spraw proceduralnych Pan Józef Florczak (023) 653-30-12,
w zakresie przedmiotu zamówienia Pani Wioletta Kujawa (023) 653-32-22.
7.5. Wszystkie sprawy dotyczące niniejszego zamówienia prowadzi Pani Wioletta Kujawa Skarbnik Gminy Dzierzgowo.
8. Wymagania dotyczące wadium :
Zamawiający nie przewiduje składania zabezpieczeń w postaci wadium.
9. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Opis sposobu przygotowania oferty
10.1 .Oferta winna być napisana czytelnie w języku polskim.
10.2.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10.3.Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
10.4.Formularz ofertowy, formularz cenowy oraz inne oświadczenia winny być ostemplowane pieczątką firmową oraz podpisane i opieczętowane pieczątką imienną przez właściwe osobę (osoby) do reprezentowania Wykonawcy.
10.5.Wszystkie dokumenty tworzące ofertę powinny być spięte - zszyte w sposób zapobiegający jej dekompletację.
10.6.Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym przypadkowe zapoznanie się z treścią oferty przed terminem otwarcia ofert.
10.7. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty, albo przez osoby umocowane, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
10.8.Pełnomocnictwo może być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą pełnomocnictwa lub przez notariusza.
10.9. Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje tę winien umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
10.10.Oferta winna być złożona w opieczętowanej pieczątką firmową kopercie oznaczonej
następująco:
Urząd Gminy w Dzierzgowie, 06-520 Dzierzgowo, ul. Tadeusza Kościuszki 1, Sekretariat - pokój nr 6
„Przetarg nieograniczony na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego". Nie otwierać przed 07.08.2014r.,godz. 10.15.
10.10a. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
10.11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10.12.Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymaga zachowania formy pisemnej. Zmiana lub wycofanie oferty powinny znaleźć się w zamkniętej kopercie odpowiednio oznaczonej „Zmiana" lub „Wycofanie" i opisane jak w pkt 10.10.
10.13.Dokumenty nie będące oryginałami powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby właściwe do reprezentowania Wykonawcy.
10.14.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
10.15.Zamawiający może żądać przedstawienia w wyznaczonym przez siebie terminie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
10.16.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11.Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
11.1 .Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Dzierzgowie, ul. Tadeusza Kościuszki 1, w pokoju nr 6-Sekretariat, do dnia 07.08.2014r.,do godz. 10.00.
11.2.Otwarcie ofert odbędzie siew dniu 07.08.2014r., godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego: Urzędzie Gminy w Dzierzgowie, ul. Tadeusza Kościuszki 1, pokój Nr 12.
11.3. O terminie złożenia oferty decyduje wyłącznie termin dostarczenia oferty Zamawiającemu.
11.4.Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.
12. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia
między Zamawiającym a Wykonawcą
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.
13.Opis sposobu obliczania ceny
.Cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest obliczyć zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr la do SIWZ.
Cenę oferty należy podać w wartości brutto.
13.3.Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
13.4.Cena oferty musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia.
14. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
14.1 .Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryterium cena oferty -100%.
14.2.Cena oferty to cena obsługi kredytu będąca sumą odsetek wynikających ze zmiennej stopy procentowej WIBOR 3M i stałej marży banku z okresu kredytowania oraz prowizji przygotowawczej obliczona zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr la do SIWZ.
14.3.Dla celów oceny ofert i ich porównywalności oraz do wyliczenia przez Wykonawcę ceny oferty przyjęto:
WIBOR 3M w wysokości 2,72% /dane z 20.05.2014r / przyjęty do wyliczenia wartości przedmiotu zamówienia,
Jednorazowe wykorzystanie kredytu w pełnej wysokości w dniu przewidywanej daty, tj. 30.09.2014r.
14.4.Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów wyliczoną w następujący sposób:
WIBOR 3M (2,72%)+marża banku najniższa
Cena = x 100% x 100 pkt
WIBOR 3M (2,72%)+marża banku oferty badanej
14.5. W przypadku gdy Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 5 ustawy wezwie Wykonawców, którzy złożyli takie oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
15. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia zobowiązani są do zawarcia umowy cywilno-prawnej na okres, co najmniej wykonania przedmiotu zamówienia.
Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy, wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę w oryginale, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Umowa musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
15.3.W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia
umowy Zamawiający wybiera spośród pozostałych ofert, ofertę najkorzystniejszą, która uzyskała
największą liczbę punktów, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907ze zm.).
16.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
17. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
17.1. Po wyborze oferty wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przedłożyć projekt umowy, w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
17.2. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy kredytowej i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej.
Zakres świadczenia wynikający z umowy musi być tożsamy ze zobowiązaniem zawartym w ofercie wykonawcy.
Treść projektu umowy nie powinna zawierać zapisów, które powodowałyby, że dla jednej ze stron umowy będą one w znaczny sposób niekorzystne.
Projekt umowy należy opieczętować i podpisać na ostatniej stronie przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Pozostałe strony projektu umowy winny być parafowane przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.
Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z2013r.poz. 907ze zm.).
18. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku
postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcom i innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu niniejszego zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługująśrodki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2013r. poz. 907 ze zm.).
19.Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
20.Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
21.Umowa ramowa
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz.907 ze zm.).
23.Zwrot kosztów udziału w postępowaniu
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
24.Załączniki do SIWZ
formularz ofertowy-załącznik nr 1,
formularz cenowy-załącznik nr la,
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2,
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania-załącznik nr 3,
harmonogram spłaty rat kapitałowych i odsetek - załącznik nr 4,
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik Nr 5.
25. Na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Dzierzgowie dostępne są następujące informacje o sytuacji finansowej Gminy Dzierzgowo:
25.1.Uchwała Rady Gminy Dzierzgowo z dnia 27.03.2014r Nr 161/XXIV/2014 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dzierzgowo z informacją przepływów pieniężnych na lata 2014-2018,
25.2. Uchwała Rady Gminy Dzierzgowo z dnia 27.03.2014r Nr 164/XXIV/2014 w sprawie
zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej,
25.3.Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości zaciągnięcia kredytu .
25.4. Uchwała nr Ci.101.2014 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej
w Warszawie z 03.04.2014 r. w sprawie wydania opinii o przełożonym przez Wójta Gminy
Dzierzgowo projekcie uchwały budżetowej na 2014 rok oraz o możliwości sfinansowania deficytu.
25.5. Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2011, 2012, 2013/Rb-27S, Rb-28S-zbiorczo/
- wielkości planowane budżetu i wykonanie.
25.6.Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie za rok 2011, 2012, 2013 r.
Sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań za rok 2011, 2012, 2013r.
Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2011, 2012, 2013r.
25.9. Uchwała nr Ci.399.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej
w Warszawie z dnia 13 grudnia 2013r. w sprawie wydania opinii o przedłużonym przez Wójta
Gminy Dzierzgowo projekcie uchwały o wieloletniej prognozie finansowej.
25.10. Uchwała nr Ci.82.2014 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej
w Warszawie z dnia 24.02. 2014r. w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej
kwoty długu.
Dzierzgowo, dnia 30.07.2014r.
Sporządziła: Wioletta Kujawa Skarbnik Gminy Dzierzgowo
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Dzierzgowo