Przetargi - archiwum

Przebudowę dróg gminnych

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60.000 EURO NA :

Przebudowę dróg gminnych na odcinkach :
- Kolonie Szumsk – Krery, długości 2.057,25 m.
- Pęcherze - Pobodze, długości 1.600,00 m.
- Brzozowo Łęg, długości 450,00 m.

1. Zamawiający:
Urząd Gminy Dzierzgowo
ul. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
tel/fax (023)653-30-112/653-32-26

2. Przedmiot zamówienia:
Zakres prac zgodny z kosztorysami nakładczymi na poszczególne odcinki dróg.
3. Opis przygotowania oferty:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania i składania oświadczeń woli firmy, zgodnie z uprawnieniami ustawowymi (KRS).
W przypadku kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego podmiotu.
Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT.
Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. Oferty składa się w jednym egzemplarzu w nieprzejrzystym opakowaniu w :
Urzędzie Gminy Dzierzgowo
ul. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
do dnia 22 września 2005 roku do godz. 10.00 w Urzędzie Gminy Dzierzgowo, pokój nr 14
Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana na adres:
Urząd Gminy Dzierzgowo
ul.Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
oraz oznakowana następująco:
„Oferta na przebudowę dróg gminnychna odcinkach : Kolonie Szumsk – Krery,
Pęcherze – Pobodze, Brzozowo Łęg”
i opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta.
4. Warunki wymagane od Oferentów ubiegających się o zamówienie:
O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
5. Dokumenty bezwzględnie wymagane (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy):
- wypełnione i podpisane formularze – formularz ofertowy i kosztorys ofertowy na załączonych drukach;
- oświadczenie w trybie art.22 ust 1 i 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.);
- doświadczenie zawodowe -załącznik nr 1;
- personel odpowiedzialny za realizację danego zamówienia – załącznik nr 2;
- wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji danego zamówienia – załącznik nr 3;
- oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
- aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Urzędu Gminy o braku zaległości podatkowych oraz z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. Zaświadczenia z okresu nie dłużej jak 3 miesięcy.
6. Termin realizacji zamówienia:
Termin rozpoczęcia robót niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Termin zakończenia całego zakresu robót objętego umową 31 października 2005 roku.
7. Okres gwarancji:
Okres gwarancji na roboty objęte zamówieniem wynosi 3 lata.
Początek okresu gwarancji liczony będzie od dnia odbioru ostatecznego.
8. Podwykonawstwo:
Wykonawca wskazuje w ofercie czy zamówienie wykona samodzielnie, czy też przy udziale podwykonawców.
W przypadku złożenia oferty przewidującej podwykonawstwo Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
9. Warunki umowy:
Warunki umowy zawarte w projekcie umowy dołączonej do SIWZ.
10. Kryteria oceny oferty:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena - 100%
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie wyliczeń wg wzoru:
Ilość punktów = cena najniższa / cena badana x 100%
11. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 22 września 2005 roku do godz . 10.00 w:
Urzędzie Gminy Dzierzgowo
ul. Kościuszki 1
06-520 Dzierzgowo
pokój nr 14
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania o godz. 10.30 w Urzędzie Gminy (sala konferencyjna).
Otwarcie jest jawne. Po otwarciu Zamawiający podaje nazwę i siedzibę Oferenta, którego oferta jest otwierana oraz cenę wykonania zamówienia.
Następnie odbędzie się ocena ofert.
12. Wadium:
Wykonawca wnosi wadium w wysokości 16.000 zł przed terminem składania ofert:
- w pieniądzu na konto Zamawiającego nr 14 8220 0004 0200 0749 2002 0010,
- lub w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych czy ubezpieczeniowych.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
- wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany jest
wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 7% wartości zamówienia,
- zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
- zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu zostanie wpłacone przez wykonawcę na wskazany przez zamawiającego rachunek bankowy,
- zabezpieczenie, o którym mowa ma za zadanie zagwarantować zgodne z umową wykonanie zamówienia oraz służy do pokrycia roszczeń z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia,
- o podziale wnoszonego zabezpieczenia na zagwarantowanie zgodności wykonania zamówienia z umową oraz na pokrycie roszczeń z rękojmi zadecydują strony w zawartej umowie z tym, że część służąca do pokrycia roszczeń w ramach rękojmi nie będzie wyższa niż 30% ustalonego całego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane,
- zabezpieczenie zostanie zwrócone nie później niż w 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady lub gwarancji jakości,
- jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesiono w pieniądzu. Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
14. Tryb udzielania wyjaśnień:
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytania Oferentów muszą być formułowane na piśmie na adres Zamawiającego, faksem na nr (023) 653-32-26 lub pocztą elektroniczną na adres ugdzierzgowo@bazagmin.pl
Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim Oferentom, którzy pobrali specyfikację istotnych warunków zamówienia, chyba że pytanie wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Oferentami jest:
Pan Józef Florczak
w godzinach od 8.00 do 15.00
15. Termin związania ofertą:
Oferenci pozostają związani przez okres 20 dni od upływu terminu składania ofert tj. Do dnia
12.10.2005 r.
16. Tryb ogłoszenia wyników przetargu:
- Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w specyfikacji;
- wyniki postępowania zostaną ogłoszone w siedzibie Zamawiającego. Niezależnie od ogłoszenia o wyborze oferty zostaną powiadomieni pisemnie wszyscy Oferenci;
- wybrany Oferent zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy;
17. Protesty i odwołania:
Zgodnie z art. 180 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), wobec czynności w toku postępowania oraz przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego.
Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z zastrzeżeniem ust 3. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
Protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się nie później niż przed upływem terminu składania ofert.
Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
Zamawiający odrzuca wniesiony protest po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony.
Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądania, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
Oferent ma prawo wnieść odwołanie od rozstrzygniętego protestu lub braku rozstrzygnięcia protestu przez Zamawiającego.
Odwołanie należy wnieść w terminie 5 dni od daty doręczenia rozstrzygnięcia lub 5 dni od daty upływu terminu rozpatrzenia z powiadomieniem Zamawiającego.

18. Załączniki do niniejszej SIWZ
Zał. Nr 1 : Formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe
Zał. Nr 2 : Wykaz sprzętu,
Zał. Nr 3 : Doświadczenie zawodowe,
Zał. Nr 4 : Wykaz personelu,
Zał. Nr 5 : Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Zał. Nr 6 : Projekt umowy

Dzierzgowo, dn. 28.07.2005 r.

Zatwierdzam

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 20:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zofia Bartoszczyk
Ilość wyświetleń: 2739
12 marca 2008 20:59 (Zofia Bartoszczyk) - Utworzenie dokumentu
Zatrzymaj banner przewijany