Ogłoszenie o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130 000 zł. 2025 r.

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo

            Dzierzgowo, dnia 17.11.2025 r.

ORG.271.1.2025

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo

I.       Zamawiający:

Gmina Dzierzgowo

ul. T. Kościuszki 1

06-520 Dzierzgowo

Tel. 23 653 30 12

e-mail: gmina@dzierzgowo.pl

 

II.    Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

III.    Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych w 2026 roku
do Urzędu Gminy Dzierzgowo, wyszczególnionych w Formularzu rzeczowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

IV.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- materiały biurowe będą dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie na podstawie jego pisemnego zapotrzebowania zawierającego nazwę i ilość towaru przesłanego Wykonawcy pocztą, drogą elektroniczną lub zgłoszonego telefonicznie;

- materiały biurowe dostarczane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego;

- oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania;

- Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt, własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Dzierzgowo, ul. T. Kościuszki 1,
06-520 Dzierzgowo. Towary dostarczone do siedziby jednostki zamawiającej zostaną wniesione
do pomieszczenia wskazanego przez pracownika odbierającego zamówienie;

- Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w asortymencie przedstawionym w ,,Formularzu rzeczowo – cenowym”, stosownie do bieżących potrzeb, przy zachowaniu jednostkowych cen podanych w ofercie;

V.     Opis sposobu przygotowania i forma złożenia oferty:

Ofertę - wypełniony i podpisany:

- formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania     ofertowego;

- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz rzeczowo – cenowy, Załącznik nr 2;

- oświadczenie wnioskodawcy Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;

- aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności
     i Gospodarczej/Krajowego Rejestru Sądowego – wydruk ze strony CEIDG/KRS;

 

VI.  NALEŻY SKŁADAĆ do dnia 01.12.2025 roku do godz. 10.00 w zamkniętych kopertach na adres Urzędu Gminy w Dzierzgowie ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo  z dopiskiem
Zakup i dostawa materiałów biurowych do Urzędu Gminy Dzierzgowo. Otwarcie ofert nastąpi
w tym samym dniu tj. 1 grudnia 2025 r.  o godz. 1100. Oferty złożone po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane.  O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

VI.   Termin realizacji: od 02.01.2026 r. do 29.12.2026 r.

VII.      Kryteria oceny ofert: koszty dostawy 100%

VIII.   Dodatkowe informacje:
- Oferty, które wpłyną po terminie, niekompletne nie będą rozpatrywane;
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania     przyczyny;
- Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułów wskazanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania   ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty;
- Wykonawca zostanie pisemnie bądź mailowo poinformowany o wyborze jego oferty.
- W przypadku zapytań prosimy dzwonić pod nr tel. 23 653 30 12

IX.              Obowiązek informacyjny

 

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

dot. zamówień publicznych poniżej 30 000 euro

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), Wójt Gminy Dzierzgowo informuje, że:

1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Dzierzgowo,
ul. T. Kościuszki 1, 06-520 Dzierzgowo.  Z Administratorem Danych może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail:
gmina@dzierzgowo.pl, telefonicznie: 23 653 30 12 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

2.   Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych, w następujący sposób: e-mail:
iod@dzierzgowo.pl, telefon: 531 629 963 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres prowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, a konsekwencją niepodania danych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.

7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8. Posiada Pani/Pan:

·         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

·         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

·         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

·         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

Þ     nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 listopada 2025 11:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Artur Kacprzak
Ilość wyświetleń: 24
08 grudnia 2025 11:04 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_ogr.271.1.2025.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2025 11:47 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [wzor_umowy.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 listopada 2025 11:47 (Artur Kacprzak) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany