Koordynator ds. dostępności

Raporty o stanie zapewnienia dostępności podmiotów publicznych

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Urząd Gminy Dzierzgowo publikuje raporty o stanie zapewnienia dostępności poszczególnych podmiotów publicznych:

- Urządu Gminy Dzierzgowo

- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgowie

- Ochotniczej Straży Pożarnej w Dzierzgowie

- Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzęgnowie

- Ochotniczej Straży Pożarnej w Dobrogostach.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29 marca 2021 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mmonika Gołębczyk
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 marca 2021 12:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Meredyk
Ilość wyświetleń: 638
29 marca 2021 12:35 (Dariusz Meredyk) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 marca 2021 12:09 (Dariusz Meredyk) - Dodanie załącznika [raporst_o_stanie_zapewnienia_dostepnosci__osp_dzierzgowo__wydruk_zgod ny_ze_wzorem.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 marca 2021 12:08 (Dariusz Meredyk) - Dodanie załącznika [raport_o_stanie_zapewnienia_dostepnosci__gminny_osrodek_pomocy_spolec znej_w_dzierzgowie__wydruk_w_formie_dostepnej.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany